۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۷۵۸۹۹۸
امام جمعه موقت کاشان:

رئیس جمهور باید میطع ولایت و خادم ملت باشد

رئیس جمهور باید میطع ولایت و خادم ملت باشد
اصفهان – حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: رئیس جمهور باید مطیع ولایت، سرباز دین و انقلاب و ولایت بوده و در مقابل ولایت جبهه گیری نکند.

حجت الاسلام محمدرضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، از حضور مردم در صحنه به عنوان یکی از ستون‌های انقلاب اسلامی نام برد و گفت: یکی از عوامل تقویت و حفظ بقای نظام جمهوری اسلام ایران حضور مردم در تمامی صحنه‌های انقلاب از جمله حضور در انتخابات است.

وی وظیفه همه آحاد مردم را حضور در صحنه انتخابات دانست و افزود: حضور حداکثری و حضور با کیفیت و رای به اصلح در انتخابات ریاست جمهوری ادامه راه شهید جمهور است و از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گفته وی آیت الله رئیسی رنگ و بو و حیات دیگری به مقیاس‌های رئیس جمهور داد و از این به بعد هرکسی نمی‌تواند با ادعای آن رجل پا به عرصه انتخابات بگذارد.

حجت الاسلام اسلامی تبار موفقیت امام خمینی(ره) و پیروزی انقلاب اسلامی را به واسطه حضور مردم در صحنه دانست و گفت: ظهور امام زمان(عج) نیز نیاز به حضور جهانی مردم در صحنه است و آمادگی جهانی برای ظهور است.

امام جمعه موقت کاشان حضور مردم در راهپیمایی‌ها و حضور مردم در صحنه انتخابات را مهم دانست و ابراز داشت: امام خمینی (ره) در وصیت نامه خود از مردم ایران می‌خواهد تا در همه انتخابات حاضر باشند، آن هم حضوری با کیفیت و انتخاب اصلح.

وی شبهه افکنی با این تفکر که «رئیس جمهور از پیش تعیین شده است» را از توطئه‌های دشمن در انتخابات پیش رو اعلام کرد و گفت: دشمن با این ترفند به دنبال یاس و نا امیدی و عدم حضور پای صندوق‌های رای است.

حجت الاسلام اسلامی تبار به ویژگی‌های چهارگانه انتخاب رئیس جمهور اصلح اشاره کرد و با بیان اینکه رئیس جمهور باید خادم دین و سبب تقویت جبهه دین و شادی متدینین و عصبانیت دشمن باشد، گفت: رئیس جمهور باید خدمتگزار به انقلاب اسلامی که صد‌ها شهید و معلول و مفقود داده است، باشد.

وی یادآور شد: ما امروز وظیقه داریم تا انقلاب اسلامی را که نزد ما امانت است آن را تحویل نسل‌های آینده بدهیم که این امر نیاز به رئیس جمهوری دارد که جبهه انقلاب را تقویت کند.

حجت الاسلام اسلامی تبار با تأکید بر اینکه رئیس جمهور باید مطیع ولایت، سرباز دین و انقلاب و ولایت باشد و در مقابل ولایت جبهه گیری نکند و سرباز و خادم ملت باشد، اظهار داشت: این چهار ویژگی را شهید آیت الله رئیسی داشت و سرباز ولایت و مردم بود و سرانجام در راه خدمت مردم به شهادت رسید./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات