۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۷۵۹۶۴۴
مسئول دفتر سیاسی اجتماعی حوزه‌ خبر داد؛

تشکیل قرارگاه عملیاتی مشارکت حداکثری در حوزه‌

تشکیل قرارگاه عملیاتی مشارکت حداکثری در حوزه‌
حجت الاسلام رضازاده از تشکیل قرارگاه عملیاتی مشارکت حداکثری و بکارگیری ظرفیت های حوزه در این راستا خبرداد.

حجت الاسلام محمدحسین رضازاده رئیس دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در خصوص فعالیت های انتخاباتی این نهاد اظهار داشت: بنا شده است قرارگاه عملیاتی مشارکت حداکثری در حوزه علمیه تشکیل شود و فعالیت های مختلفی ذیل آن از سوی نهادهای مختلف صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه عملیات رسانه ای تبلیغی برای جلب مشارکت توسط مبلغین انجام خواهد شد، تصریح کرد: کمیته هایی ذیل ستاد عملیاتی مشارکت حداکثری شکل گرفته که از ظرفیت مجموعه های ستاد مرکز مدیریت و با هم افزایی با مجموعه های مختلفی که در درون حوزه وجود دارند، سعی بر این است محتواهای خوبی که تولید شده اند تبدیل به بسته های آماده جهت انتشار شوند.

حجت الاسلام رضازاده در ادامه بیان داشت: قرار شده که محتواهای تولید شده تجمیع و در یک بسته منتشر شود و برنامه هایی که احتیاج به تولید دارد نیز تولید شود. در این بسته ها شاخص های انتخاب اصلح، ویژگی های شهید رئیسی و مؤلفه هایی که به مشارکت بیشتر مردم کمک می کند گنجانده شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: فعال سازی مبلغینی که در فضای مجازی کار تبلیغی انجام می دهند در راستای سیاست های کلی مرکز مدیریت حوزه های علمیه که تبیین شاخص های انتخاب اصلح است، در حال انجام است تا بدون اینکه از فردی نام برده به مشارکت در انتخابات دعوت شود.

رئیس دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه اضافه کرد: رئیس جمهور، شخصی است که سکاندار مقام اجرا در کشور بوده و ریاست بسیاری از نهادهای و عضویت مجموعه‌های تصمیم‌گیر را دارد از این رو انتخاب رئیس جمهور یک دوران و یک فصل جدیدی را برای کشور رقم خواهد زد؛ بنابراین هرچه مردم ما در این انتخابات مشارکت کرده و انتخاب درستی را انجام دهند، می توانند آینده بهتری را برای کشور رقم بزنند.

ارسال نظرات