۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۷۶۰۰۲۸

گلایه امام جمعه بیرجند از فعالیت‌های جزیره‌ای

گلایه امام جمعه بیرجند از فعالیت‌های جزیره‌ای
نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: در کشور خودمان نتوانستیم هنوز ستادی مشترک تشکیل دهیم که در آن مسائل اولویت دار مشخص و تنظیم شود و دلایل آن را در قالب‌های هنری بیان کنیم و متاسفانه جزیره‌ای عمل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی امروز در دیدار با معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، تبلیغ را یک مسئله اصلی عنوان کرد و اظهار داشت: سال قبل بعد از اغتشاشات، عده‌ای از جوانان راهی راهیان نور شدند و دانشجویی که قبل از آن اغفال شده بود و در اغتشاشات حضور داشت گلایه کرد که چرا حقایق را به ما نگفتید، این در حالی است که حقایق یک چیزی و انعکاس آن در جامعه چیز دیگری است.

وی افزود: اگر تلاش‌های حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) نبود، کربلا در کربلا می‌ماند و اگر می‌بینید بعد از ۱۴۰۰ سال جریانات سیاسی و عقاید دنیا به کربلا وصل می‌شود، هنرش از آن حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) است که مبلغ بودند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه تبلیغ یک مسئله اصولی است، یادآور شد: به طوری که گاه رسالت پیامبر(ص) در تبلیغش خلاصه می‌شود، اما امروز امکانات مختلف زیاد است و باید متناسب با زمان ابتکار داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، ابراز کرد: در کشور خودمان نتوانستیم هنوز ستادی مشترک تشکیل دهیم که در آن مسائل اولویت دار مشخص و تنظیم شود و دلایل آن را در قالب‌های هنری بیان کنیم و متاسفانه جزیره‌ای عمل می‌شود.

وی ادامه داد: باید در این‌باره فکر شود که امروز وظیفه بزرگ حوزه‌های علمیه این است علاوه بر تفقه در دین، به ابلاغ و تبلیغ نیز بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه برخی افراد در داخل از همه امکانات استفاده، اما به غرب خدمت می‌کنند، خاطرنشان کرد: برای این افراد که تحت تاثیر غرب هستند باید طرحی داشته باشید، این موضوع هزینه‌های عظیمی برای کشور به دنبال دارد و اگر این نوع انسان‌ها نباشند و یا تغییر پیدا کنند، دشمن کاری نمی‌تواند پیش ببرد.

وی بیان کرد: برخی افراد در جهل گرفتار هستند پس باید طرحی باشد که با آنان اتمام حجت کنیم و این کار متاسفانه صورت نگرفته، برخی از این افراد معاند نیستند و باید قدم‌های جدید و موثری برداریم.

ارسال نظرات