۰۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۷۶۱۱۰
پانزدهم اسفند ماه؛

نمایشگاه نشریات تجربی حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر فرهنگی تربیتی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان گفت: در روزهای پایانی برگزاری چهارمین جشنواره نشریات تجربی حوزه علمیه خراسان، نمایشگاهی از نشریات ارسالی به دبیرخانه این جشنواره برگزار می شود.
جشنواره نشريات تجربي جشنواره نشريات تجربي


حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مسؤول دفتر فرهنگی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اظهار داشت: نمایشگاه نشریات تجربی حوزه علمیه خراسان از پانزدهم تا بیستم اسفند ماه در مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از بخش های متنوعی تشکیل شده است که می توان به غرفه های روزنامه شهرآرا و صفحه حوزه این روزنامه، غرفه صفحه اندیشه روزنامه قدس، غرفه های مربوط به خبرگزاری رسا و حوزه نیوز، غرفه روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، غرفه ویژه دهه فجر و اصلاح الگوی مصرف اشاره کرد.

حجت الاسلام سبزیان ابراز داشت: در نمایشگاه نشریات تجربی حوزه علمیه خراسان، 50 نشریه تجربی طلبگی حوزه علمیه خراسان در معرض دید بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: علاقه مندان می توانند از پانزدهم تا بیستم اسفند ماه از ساعت هشت تا هفده به مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان مراجعه و از این نمایشگاه دیدن کنند.

گفتنی است، در اختتامیه چهارمین نشریات تجربی حوزه علمیه خراسان از پنج نشریه برگزیده تجلیل خواهد شد./930/پ202/ص

ارسال نظرات