۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۷۶۱۳۴۷
آیت الله اعرافی:

«اخلاص» در فعالیت ها، کار را ابدی می کند

«اخلاص» در فعالیت ها، کار را ابدی می کند
مدیر حوزه های علمیه با بیان این که انسان می تواند کار خود را با اخلاص تبدیل به یک کالای ابدی کند، تصریح کرد: اگر کار برای خدا انجام شود و اخلاص در آن اشراب شود، عمل را منقلب می کند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور در دیدار جمعی از کارکنان حوزه علمیه قم ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم، مشارکت پرشور مردم در انتخابات را قابل تقدیر دانست.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه بیان کرد: ارزش کار خوب در یک شرایطی و با ضمائمی مضاعف می شود که اولین آن معرفت به کار و ارزش آن است

وی ادامه داد: کسی که زحمت می کشد و کار می کند تا خانواده ای را اداره کند به خودی خود این کار ارزش دارد، ولی اگر معرفت به کار و ارزش و اهمیت آن داشته باشد، ارزش کار بالا می رود.

آیت الله اعرافی ضمیمه دوم را اخلاص دانست و گفت: اگر کار برای خدا انجام شود و اخلاص در آن اشراب شود، عمل را منقلب می کند، براین اساس انسان می تواند کار خود را با اخلاص تبدیل به یک کالای ابدی کند. کار مخلصانه انجام دادن، نوری تولید می کند که قابل وصف نیست.

عضو شورای نگهبان در ادامه با اشاره به ضرورت اتقان کار، اظهار داشت: وقتی کسی کاری را با ضابط و معیار و اتقان و با کیفیت انجام دهد، ارزش کار بالا می رود. کار خوب هر مقدار که با موانع و مشکلات همراه باشد ارزش آن مضاعف می شود.

در ابتدای این دیدار مدیر حوزه های علمیه نظرات، پیشنهادها و مشکلات کارکنان‌ واحد تغذیه را استماع و دستور بررسی و پیگیری را صادر کرد.

ارسال نظرات