۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۷۶۱۴۱۱

یادبودی برای پیرغلامان درگذشته در کربلا

یادبودی برای پیرغلامان درگذشته در کربلا
جمعی از هیأت‌دارهای تهران تصمیم دارند برای پیرغلامان درگذشته، مجلس یادبودی عصر تاسوعا در کربلا برگزار کنند.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، جمعی از هیأت‌دارهای تهران تصمیم دارند برای پیرغلامان درگذشته، مجلس یادبودی عصر تاسوعا در کربلا برگزار کنند.

این مجلس یادبود، برای یادآوری خدمات جمعی از ذاکران و ستایشگران، اهل منبر، مدیران و گردانندگان هیأت‌ها، پایه‌گذاران جلسات و روضه‌های شهر تهران و همچنین آشپزها، چای‌ریزها و سایر خادمان هیأت‌های مذهبی برگزار می‌شود.

مجلس یادبود پیرغلامان، قرار است از حدود ۱۰۰ تن از پیران هیأت و روضه که بیش‌تر آن‌ها در چند سال اخیر از دنیا رفته‌اند یاد کند.

این برنامه، عصر تاسوعای حسینی در حسینیه کربلایی‌های مقیم تهران برگزار می‌شود و قرار است در آن ۱۵ تن از مداحان و ذاکران سرشناسی که در این ایام در کربلای معلی به سر می‌برند، به مدح و منقبت اهل بیت علیهم‌السلام بپردازند.

حسینیه کربلایی‌های مقیم تهران در خیابان قبله امام حسین علیه‌السلام، پایین‌تر از خیمه‌گاه حسینی، بعد از فهد حلی، کوچه روبه‌روی دیوان آل خشکوک برگزار می‌شود.

در فهرستی که قرار است ساعت ۱۹ (۷ عصر به وقت محلی) روز سه‌شنبه ۲۶ تیرماه امسال از آن‌ها یاد شود، جمعی از خادمان حرم امام حسین علیه‌السلام هم حضور دارند.

ارسال نظرات