۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۷۶۱۸۱۵

وام ۳۰میلیونی به حساب بازنشستگان تأمین اجتماعی واریز می‌شود

وام ۳۰میلیونی به حساب بازنشستگان تأمین اجتماعی واریز می‌شود
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی از واریز وام ۳۰میلیون‌تومانی به حساب بازنشستگان این سازمان خبر داد و گفت: طی روزهای آینده مرحله نخست واریز وام انجام می‌شود.

احمد اسفندیاری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به پرداخت وام قرض‌الحسنه از سوی سازمان تأمین اجتماعی به بازنشستگان اظهار کرد: طی سنوات گذشته این سازمان بر اساس یک برنامه‌ریزی مدون این وام را به بازنشستگان خود پرداخت کرده است.

وی تصریح کرد: بنا به برنامه‌ریزی صورت‌گرفته امسال مبلغ وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی از 20 میلیون تومان به 30 میلیون تومان افزایش یافته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی درباره نحوه ثبت‌نام جهت دریافت وام اشاره‌شده، گفت: بازنشستگان در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف می‌توانند با مراجعه به سایت کانون بازنشستگان اقدام به ثبت‌نام برای دریافت وام 30میلیون‌تومانی کنند.

اسفندیاری خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌ می‌شود امسال 500 هزار نفر از بازنشستگان از تسهیلات قرض‌الحسنه استفاده‌ کنند، البته این مسئله نیاز به مجوز بانک مرکزی به بانک رفاه دارد.

وی درباره بازپرداخت وام 30میلیون‌تومانی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: بازپرداخت این وام 24 ماه درنظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی اضافه کرد: در مرحله اول در سال جاری 40 هزار بازنشسته جهت دریافت وام 30میلیون‌تومانی ثبت‌نام کرده‌اند که تا چند روز آینده مبلغ وام به حساب آنها واریز می‌شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات