۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۷۶۲۱۵۵
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

اقدام جهادی در جهاد دانشگاهی متجلی است

اقدام جهادی در جهاد دانشگاهی متجلی است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره زحمات بسیار و خدمات ارزنده جهاد دانشگاهی از ابتدای پیروزی انقلاب گفت: هدف این مجموعه یک هدف شخصی نیست بلکه علاقمندی به پیشرفت کشور، سرلوحه کارهای این نهاد بوده و سعی دارد تا اقدام جهادی را در کشور معنا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل در آستانه ۱۶ مردادماه سالروز تشکیل جهاددانشگاهی در دیدار جمعی از جهادگران دانشگاهی استان با بیان اینکه جهاددانشگاهی همانند نامش یک مجموعه جهادی است بیان کرد: کارهای بر زمین مانده را که سایر نهادها و ارگان‌ها تمایلی برای انجام آن ندارند، جهاد دانشگاهی عهده دار می‌شود.

امام جمعه تبریز با اشاره به حرکت این مجموعه به سمت تجاری سازی و درآمدزایی افزود: جهاد دانشگاهی با اهتمام به تجاری سازی به دنبال جبران هزینه‌های خود است، هرچند جای تعجب دارد که نقش دولت در تامین هزینه‌های جهاد دانشگاهی بسیار ناچیز است ولی شاید به خاطر نام این مجموعه باشد که به صورت جهادی خود را اداره می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه جهاد دانشگاهی باید تقویت شود، عنوان کرد: افرادی که در این مجموعه فعالیت دارند، گروهی از انسان‌های فرهیخته و علاقمند به پیشرفت علمی کشور هستند و کسانی که به توانمندی خود تکیه کرده و نیازهای مادی را با کار و تلاش خود تامین کنند، بسیار محترم بوده و شاید الگویی برای سایر نهادها و ارگان‌ها باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل ادامه داد: اکنون گروه‌های متعددی با این ارگان همکاری دارند که نشانگر اعتماد به این مجموعه است. جهاددانشگاهی، فعالیت‌های خود را از نقطه صفر آغاز کرده و امروز به نتایج مهمی در عرصه‌های مختلف دست یافته که مورد احترام مردم است.

در این جلسه علی اصغر فاتحی‌فر، رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان به ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه های سازمان جهاددانشگاهی استان پرداخت.

وحید نستوهی
ارسال نظرات