۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۷۶۲۱۹۷

گزارشی از آخرین روز طرح «جهادگران تبیین» مرکز بسیج اساتید حوزه علمیه

گزارشی از آخرین روز طرح «جهادگران تبیین» مرکز بسیج اساتید حوزه علمیه
طرح جهادگران تبیین به همت مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم به مدت ۳ روز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سومین و آخرین روز طرح «جهادگران تبیین» در بخش اول با سخنرانی تبیینی بصیرتی-سیاسی سردار خادمی، رییس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلام و با حضور اساتید، مدیران و نخبگان حوزوی در مجتمع فرهنگی و آموزشی امامت مشهد مقدس برگزار شد.

سردار خادمی رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص عملیات وعده صادق گفت: در این عملیات امام و امت یکصدا شدند و بهترین نتیجه را از آن گرفتیم.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه برای حمایت از رژیم صهیونیستی تمام شاهکارهای دفاعی دنیا جمع شده بود، گفت: آنها امنیت آسمان چهار کشور بین ایران و رژیم صهیونیستی را بین خود و آمریکا و چند کشور اروپایی تقسیم کرده بودند، اما در عین حال با اعلان قبلی، ضربات قابل توجهی در عملیات وعده صادق متحمل شدند.

م/ گزارشی از آخرین روز طرح «جهادگران تبیین»

سردار خادمی در ادامه نشست ضمن پاسخگویی به مهمترین سئوالات در خصوص عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق، یکی از مهمترین وظایف اساتید، مدیران و نخبگان بسیجی حوزوی، تربیت نسل جوان و پاسخگویی به شبهات  در جنگ شناختی  است

در جلسه دوم سردار فلاح زاده، جانشین فرمانده سپاه قدس، سخنران محترم همایش، به تبیین مراودات کشورهای همسایه در برنامه ریزی عملیات وعده صادق پرداخت.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: داعش نقشه راه خود را از بنگلادش تا مراکش چاپ کرده بود و اگر در سوریه و عراق جلوی آن گرفته نمی شد قطعا خون های بسیاری ریخته می‌شد.

سردار فلاح زاده در ادامه گفت: مهمترین فرصتی که برای شما اساتید و نخبگان حوزوی وجود دارد هم افزایی هرچه بیشتر حوزه قم با حوزه نجف است.

م/ گزارشی از آخرین روز طرح «جهادگران تبیین»

در بخش پایانی و اختتامیه طرح جهادگران تبیین، رؤسای 6 کمیسیون تبلیغ، سیاسی-اجتماعی، جهاد_تبیین، مطالبات امامین انقلاب از حوزه، فرهنگی- اجتماعی و حوزه انقلابی، ضمن جمع‌بندی و ارائه گزارش از جلسات خود، مصوبات کمیسیون‌های مربوط به خود را بیان کردند و طرح خاتمه یافت.

لازم به ذکر است طرح جهادگران تبیین به همت مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم به مدت ۳ روز از اول مرداد تا ۳ مرداد ۱۴۰۳ در مجتمع فرهنگی آموزشی امامت مشهد برگزار شد.

ارسال نظرات