۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۷۶۲۲۶۳
حجت الاسلام و المسلمین دژکام:

رئیس جمهور ما باید تمدن ایرانی اسلامی را در دنیا تجلی دهد

رئیس جمهور ما باید تمدن ایرانی اسلامی را در دنیا تجلی دهد
نماینده ولی فقیه در فارس گفت: تنفیذ به معنای این است که پس از اعتماد مردم رئیس جمهور منتخب با تنفیذ اذن الهی را برای دخالت در امور اجرایی دریافت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز گفت: روز یکشنبه حکم رئیس جمهور منتخب توسط رهبر انقلاب تنفیذ می گردد و امیدواریم با آغاز به کار رئیس جمهور جدید دستگاه های اجرایی خدمات قانونی و منضبط خود را به مردم شریف استمرار یابد.

وی افزود: طبق اعتقاد توحیدی ما همه امور عالم در ید خداوند است در نتیجه امور اجتماعی نیز باید حکم الهی اعمال گردد و تنفیذ به معنای این است که پس از اعتماد مردم رئیس جمهور منتخب با تنفیذ، اذن الهی را برای دخالت در امور اجرایی دریافت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام بیان کرد: هیچ رئیس جمهوری را در دنیا سراغ نداریم که چنین پشتوانه ای داشته باشد چرا که علاوه بر رای مردم، ولی فقیه به عنوان نائب امام زمان(عج) به او اذن شروع کار می دهد و همین است که رئیس جمهور ما باید تمدن ایرانی اسلامی را در دنیا تجلی دهد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: این قدرت را رئیس جمهور با تنفیذ نائب‌الامام(عج) پیدا می‌کند و ما روال حاکمیت الهی را هم برای این قضیه تثبیت می‌کنیم.

ارسال نظرات