۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۷۶۲۴۲۴

سه پیام تسلیت از آیت الله اعرافی

سه پیام تسلیت از آیت الله اعرافی
مدیر حوزه های علمیه در پیام های جداگانه ای درگذشت حجج اسلام والمسلمین علیرضا کریمی و سید محمدحسن صفوی و پدر حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، پیام های تسلیت آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون
فقدان فاضل ارجمند حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای علیرضا کریمی(ره) پس از تحمل یک دوره بیماری موجب تاسف گردید.

رجاء واثق دارم مجاهدتهای مخلصانه ایشان در تعلیم و تربیت شاگردان مکتب جعفری و ترویج احکام و معارف اسلامی ذخیره ای ارزشمند برای آن فقید سعید خواهد بود.
اینجانب درگذشت آن روحانی والا مقام را به خانواده محترم و شاگردان و همکاران داغدارشان تسلیت عرض نموده و وصول به مقام رضوان الهی برای ایشان و آرامش قلبی توام با اجر فراوان و پایدار برای بازماندگان طلب می نمایم.

علیرضا اعرافی
مدیر حوزه های علمیه

انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت روحانی متخلق و با اخلاص حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای سید محمدحسن صفوی(ره) که همواره در سنگرهای مختلف دغدغه خدمت به مکتب حیاتبخش اسلام و حوزه های علمیه را داشت موجب تالم خاطر گردید.

اینجانب ضمن قدردانی از سالها مجاهدت، فقدان آن چهره خدوم را به خانواده محترم، دوستان و آشنایان به ویژه مردم خونگرم و انقلابی شهرستان فومن تسلیت عرض نموده، برای ایشان بهره مندی جاودان از نعیم بهشتی و غفران بیکران و برای بازماندگان، پاداش نیک الهی و شکیبایی و بهروزی خواستارم.

علیرضا اعرافی
مدیر حوزه های علمیه

انا لله و انا الیه راجعون
حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای سیدمصطفی حسینی(دامت توفیقاته)
دبیر محترم شورای توسعه فرهنگ قرآنی
سلام علیکم بما صبرتم

فقدان والد ارجمندتان را به جنابعالی و خاندان معزز مصاب تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن بزرگمرد نیک سیرت، علو درجات و غفران الهی و برای بازماندگان، آرامش قلبی و اجر فراوان خواهانم.

علیرضا اعرافی
مدیر حوزه های علمیه

ارسال نظرات