۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۷۶۲۵۷۷
کتائب القسام:

نتانياهو در حال تسریع نابودی اسرائیل است

نتانياهو در حال تسریع نابودی اسرائیل است
شاخه نظامی حماس طی بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه، تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با ترور رهبران مقاومت در میادین مختلف، در حال ارتکاب اشتباه محاسباتی است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، کتائب شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس طی بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت رئیس‌دفتر این جنبش به ملت فلسطین، جهان اسلام و آزادگان جهان اعلام کرد که «ترور جنایتکارانه فرمانده هنیه در قلب پایتخت ایران اتفاقی مهم و خطرناکی است که نبرد را به ابعاد جدیدی می کشاند». 

در ادامه این بیانیه آمده است که «ترور فرمانده هنیه پیامدهای بزرگی برای کل منطقه خواهد داشت. دشمن با ترور فرماندهان مقاومت در میادین مختلف و نقش حاکمیت کشورهای منطقه، در حال ارتکاب اشتباه محاسباتی است».

شاخه نظامی حماس تاکید کرد که «نتانیاهوی جنایتکار که با جنون خودبزرگ‌بینی کور شده، رژیم اشغالگر را به سمت لبه پرتگاه می‌برد و به فروپاشی و زوال آن از سرزمین فلسطین یک‌بار برای همیشه، سرعت می‌بخشد».

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: «خون رهبر ما اسماعیل هنیه که امروز با خون کودکان، زنان، جوانان و پیران غزه و با خون فرزندان و مجاهدان مردم و ملت ما آمیخته شد، موید  آن است که مقاومت و  رهبران آن در قلب نبرد و دوشادوش مردمشان هستند».

ارسال نظرات