۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۷۶۲۹۹۴
نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی:

خدمت به محرومان یک ارزش والای اجتماعی است

خدمت به محرومان یک ارزش والای اجتماعی است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر سفارش دین اسلام به همنشینی محرومان و نیازمندان، گفت: سازمان بهزیستی با ایفای نقش حقیقی خود در قالب یک ارزش والای اجتماعی در خدمت محرمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل در دیدار معاون وزیر کار و رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به ارزش معنوی کمک به محرومین، افزود: رعایت حرمت و تکریم نیازمندان را مورد تاکید قرآن کریم است و خداوند در این کتاب الهی می فرماید کار خیر با منت ارزشی ندارد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه ترقی و تربیت روح انسان با خدمت به محرومان ممکن می شود، تصریح کرد: در آموزه های دینی ما عبادت صرف معنا ندارد و بندگی خدا با خدمت خالصانه به مردم قشر مستضعف جامعه مفهوم واقعی پیدا می کند.

وی با یادآوری خدمات دولت سیزدهم و و روحیه جهادی و مشی محروم نوازی شهید آیت الله رییسی اظهار داشت: رییس جمهور شهید ما خدمت به محرومان را وظیفه و ارزش می دانست و در این راه کارهای ماندگار از خود به یادگار گذاشته است.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل بیان کرد: سازمان ارزشمند بهزیستی با حرکت در مسیر منویات امامین انقلاب و انقلاب شکوهمند اسلامی در جهت حمایت از نیازمندان، باعث جلوگیری از آسیب های اجتماعی و حفظ آبروی محرومین شده است.

علی محمد قادری معاون وزیر کار و رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز در این دیدار بیان کرد: سازمان بهزیستی یک جامعه متکثر از حیث فعالیت است و برنامه‌های متنوعی را در سه حوزه پیشگیری توانبخشی و امور سلامت اجتماعی دارد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ابراز کرد: حمایت‌های زیادی در سطوح مختلف دولت سیزدهم اتفاق افتاد و آثار توجه و موضوع تکافل اجتماعی بیش از گذشته در سازمان بهزیستی از طرف دولت برقرار است.

وی مطرح کرد: بر اساس دستور رییس جمهور فقید و شهید آیت الله رییسی سازمان بهزیستی سکوی جدیدی را تحت عنوان ظرفیت سازی اجتماعی طراحی کرد که نهادها و مجموعه‌های دولتی که می‌خواستند کمک کنند تا عائله سازمان بهزیستی که احیاناً در نقاط تاریک شهری و روستایی و نقاط کم برخوردار بودند شناسایی شوند.

وحید نستوهی
ارسال نظرات