۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۷۶۳۱۲۱
فرماندار کاشان:

حمایت مردم دنیا از غزه، نتیجه تلاش خبرنگاران است

حمایت مردم دنیا از غزه، نتیجه تلاش خبرنگاران است
اصفهان- محمدی فشارکی گفت: اگر امروز همه دنیا به حمایت از مردم مظلوم غزه تظاهرات می‌کنند نتیجه تلاش خبرنگاران در انعکاس اخبار جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حمید رضا محمدی فشارکی سه شنبه شب به مناسبت روز خبرنگار در تجلیل از خبرنگاران با گرامیداست یاد و خاطره شهدای رسانه، گفت: خبرنگاران روایت صادقانه و بازتاب مسؤولانه اندیشه ها، گفتار‌ها و رفتار‌ها هستند.

وی گفت: رسالت ارتقاء آگاهی و تنویر افکارعمومی و حق طلبی در مقابل استبداد و استکبار بسیار ارزشمند است به طوریکه خبرنگاران با همین نیت از منزل خارج می‌شوند و کار مجاهدانه‌ای را انجام می‌دهند.

فرماندار کاشان ادامه داد: اگر این حرفه به دست نا اهلان بیافتد انحراف در آگاهی را خواهیم داشت و به جای تنویراذهان و افکار عمومی، تشویش اذهان و افکار عمومی را هم خواهیم داشت.

محمدی فشارکی با بیان اینکه تیتر یک خبر می‌تواند فضای جامعه را به سمتی برد که برای مدیریت جامعه هزینه بر شود، اظهار داشت: امروز ما مدیون خبرنگارانی هستیم که گمنام و مجاهدانه غزه را دارند روایت می‌کنند.

وی افزود: اگر امروز همه دنیا به حمایت از مردم مظلوم غزه تظاهرات می‌کنند نتیجه تلاش خبرنگاران در انعکاس اخبار جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل است.

به گفته وی امروز اصحاب رسانه هم می‌توانند در همراهی مردم با مسؤولان نقش موثر و انکار ناپذیری داشته باشند و هم می‌توانند در ایجاد فاصله و انشقاق و شکاف بین مردم و مسؤولان نقش داشته باشند.

فرماندار کاشان از عدم همکاری برخی مدیران دستگاه‌های شهرستان با خبرنگاران انتقاد کرد و گفت: با وجود تذکرات جدی به ادارات، اما متاسفانه بازهم اصحاب رسانه شهرستان به دلیل عدم همکاری مدیران با رسانه گلایه دارند.

وی تأکید کرد: فرماندار کاشان به هیچ عنوان از هیچ مسؤول اداره‌ای نه تنها نخواهد پذیرفت که عنوان کند خبرنگار خصوصی دارد بلکه تا پای عزل رئیس اداره خواهد رفت.

به گفته وی اگر مدیری در شهرستان کاشان به خودش اجازه جسارت بدهد و شفاف از داشتن خبرنگار خصوصی صحبت کند و از ظرفیت‌های رسانه شهرستان که من ازآن‌ها به عنوان سرمایه یاد می‌کنم استفاده نکند از پس خود عزل خواهد شد.

محمدی فشارکی با بیان اینکه برخی رسانه‌ها برای ایجاد تغییرات مثبت در شهرستان تلاش می‌کنند و از برخی اتفاقات منفی جلوگیری می‌کنند، اظهار داشت: مسؤولان پاسخگو را ویژه تشویق و مسؤولان غیر پاسخگو عزل خواهند شد.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم ضمن تقدیر و تجلیل ویژه چهار نفر از خبرنگاران پیشکسوت کاشان، از خبرنگاران و مدیران پایگاه‌های خبری کاشان و خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های کثیر الانتشار با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر و تجلیل شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات