۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۷۶۳۲۳۶
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

رژیم صهیونیستی نفس‌های آخر خود را می‌کشد

رژیم صهیونیستی نفس‌های آخر خود را می‌کشد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین غفوری گفت: اینکه دشمن صهیونیستی به حضیض ذلت افتاده است و نفس‌های آخر خود را می‌کشد که بخشی از آن حاصل تأثیرگذاری شهدا در مقابل این جنایتکاران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم بزرگداشت مقام شهدای جهاد سازندگی، «سنگرسازان بی‌سنگر» در حسینیه ثارالله برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حبیب الله غفوری در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: شهدا جوانمردانی هستند که وقتی می‌بینند راه خدا، راه حقیقت و راه انبیاء و اولیای الهی غریب مانده است، برای حمایت از آن به میدان می‌آیند و تا پای جان ایستادگی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: مقام و منزلت شهدا برحسب آیات شریفه قرآن مقام قرب الهی است و خداوند تبارک و تعالی با همه اسماء و صفاتش خریدار آن جوانمردی است که جان خود را در راه او قربانی می‌کند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: شهدا زنده هستند، یعنی در حوادث امروز زندگی من و شما نقش دارند و در حوادثی که در جبهه مقاومت می‌گذرد، حضور دارند و ایفای نقش می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین غفوری افزود: اینکه دشمن صهیونیستی به حضیض ذلت افتاده است و نفس‌های آخر خود را می‌کشد؛ بخشی از آن حاصل تأثیرگذاری شهدا در مقابل این جنایتکاران است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه عنوان داشت: شهدا در ایمان و عقیده خود خالص بودند و ظاهر و باطنشان یکی بود و آن‌ها هم راه حقیقت را می‌شناختند و هم نسبت به دشمن شناخت مناسب داشتند. شهدا با علم و اراده خود در مسیر فداکاری در راه خدا قدم می‌گذاشتند./1400/

ارسال نظرات