۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۷۶۳۴۲۹

خدمت رسانی موکب امامزاده جمال قم به زائران اربعین

خدمت رسانی موکب امامزاده جمال قم به زائران اربعین
موکب آستان مقدس امامزاده شاه جمال(ع) همزمان با ایام اربعین حسینی برپا شده و جمعی از مسئولان استان از این موکب بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حرم مطهر امامزاده جمال‌الدین(ع) از جمله بقاع متبرکه استان قم است که شهرت ملی و جهانی داشته و با توجه به مکان آن یعنی ابتدای جاده اراک به سمت قم، همواره محل مراجعه و زیارت زائران بسیاری در ایام مختلف سال است.

بر اساس سنتی حسنه همه ساله و در ایام اربعین حسینی، موکبی به همت اداره اوقاف شهرستان قم و هیئت امنای حرم مطهر امامزاده جمال‌الدین(ع) در جوار این امامزاده واجب التعظیم برپا می‌شود تا از زائران حسینی میزبانی کند.

امسال هم این موکب با بخش‌های مختلف پذیرایی، اسکان و مباحث فرهنگی برپا شده و پیش‌بینی می‌شود ده‌ها هزار نفر از امکانات این موکب بهره‌مند شوند.

با توجه به اهمیت موضوع و ظرفیتی که موکب مذکور در استان قم ایجاد کرده، جمعی از مسئولان استان همچون عباس ذاکریان فرمانده قم، جعفری مدیرکل رفاهی امور زائرین و دبیر ستاد اربعین استانداری، اروجی مدیرکل مدیریت بحران، میرهادی مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم، حجت‌الاسلام نوروزی مسئولان حراست اوقاف استان و دکتر فخاران معاون دانشگاه علوم پزشکی استان قم از این موکب بازدید و روند خدمت‌رسانی به زائران را از نزدیک مورد ارزیابی قرار دادند.

ارسال نظرات