۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۷۶۳۶۰۶

پویش «کنگره بین‌المللی مدافعان حرم» برگزار می‌شود

پویش «کنگره بین‌المللی مدافعان حرم» برگزار می‌شود
پویش «کنگره بین‌المللی مدافعان حرم» با هدف گرامیداشت شهدای مدافع حرم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با برگزاری اولین اجلاسیه کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم، پویش «کنگره بین‌المللی مدافعان حرم» با هدف گرامیداشت شهدای مدافع حرم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود.

پویش «کنگره بین‌المللی مدافعان حرم» در سه بخش جشنواره شعر، جشنواره هنرهای تجسمی و جشنواره عکاسی برگزار خواهد شد. موضوع جشنواره هنرهای تجسمی، خلق آثار با نام و چهره شهدای مدافع حرم است و علاقه‌مندان می توانند با خلق اثر در قالب نقاشی، نقاشی‌خط، طراحی چهره و خوشنویسی در این بخش شرکت کنند. شهدای مدافع حرم و خانواده معزز شهدا، موضوع جشنواره شعر است و ارسال اثر در همه قالب‌های شعری پذیرفته خواهد بود. جشنواره عکاسی نیز با موضوع عکس از شهدای مدافع حرم، صحنه‌های خاطره‌انگیز از شهدا و عکاسی جنگ، در دو بخش آماتور و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان از تمامی گروه‌های سنی می‌توانند برای شرکت در پویش، ارسال اثر و کسب اطلاعات بیشتر از طریق سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی به نشانی www.ketabkhooon.ir، شماره تماس ۰۹۳۵۱۶۰۳۴۶۶ در پیام‌رسان ایتا و شناسه کاربری kongereh_setad@ در پیام‌رسان بله اقدام کنند.

ارسال نظرات