۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۷۶۳۶۲۰

ترور می‌کنند تا از جهنم خودساخته‌شان فرار کنند

ترور می‌کنند تا از جهنم خودساخته‌شان فرار کنند
کارشناس مسائل فلسطین گفت: نه آمریکایی‌ها خواهان جنگ هستند و توانایی آن را دارند و نه اینکه صهیونیست‌ها اعتماد به جنگ همه‌گیر دارند.

مجید صفاتاج کارشناس مسائل فلسطین در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره دلیل ترور‌های صهیونیست‌ها و علاقه آنها به درگیر کردن کشور‌های منطقه به جنگ اظهار کرد: ماهیت رژیم صهیونیستی ماهیت تروریستی است. یعنی این رژیم بر اساس تروریست و کشتار مردم شکل گرفته است. این ماهیت آنها است و از این ماهیت نیز دست برنداشته‌اند.

وی ادامه داد: لذا می‌بینیم که هزاران ترور رهبران عربی، اندیشمندان و مورخان مختلف از کشور‌ها و ملیت‌های مختلف را بعد از تشکیل رژیم خود انجام داده‌اند. این جنایات و ترور‌ها در ذات رژیم صهیونیستی است و همواره ترور به عنوان یک ابزار در اختیار صهیونیست‌ها است و آنها چندان توجه هم ندارند که ممکن است انجام ترور موجب شود که افکار عمومی جهان و سازمان ملل علیه آنها شود.

صفاتاج افزود: آن‌ها به درستی ماهیت سازمان ملل را می‌دانند که چه هست و می‌دانند که هیچگاه توسط این نهاد محکوم نمی‌شوند و اگر هم کاری بخواهد انجام دهند اقدم موثر و عملی برای جلوگیری از جنایاتشان توسط سازمان ملل انجام نمی‌شود.  

وی ادامه داد: اینکه می‌گویند رژیم صهیونیستی هدفش با این ترور‌ها گسترش جنگ است بنده به عنوان کسی که بیشترین پژوهش را درباره رژیم صهیونیستی و اسرائیل در ایران داشتم قبول ندارم؛ چرا که  ماهیت این رژیم را می‌شناسم.

وی تاکید کرد: البته اینکه رژیم صهیونیستی بخواهد بحران سازی کند و از این آب گلالود ماهی بگیرد همواره بوده، اما این که بخواهد جنگ را منطقه‌ای کند و گسترش دهد به هیچ وجه.

این کارشناس مسائل بین الملل گفت: نه آمریکایی‌ها خواهان جنگ هستند و توانایی آن را دارند و نه اینکه صهیونیست‌ها یقین و اعتماد به این جنگ همه‌گیر دارند و لذا صهیونیست‌ها صرفا می‌خواهند از این جهنمی که برایشان در غزه و فلسطین اشغالی ایجاد شده و به صورتی رها شده‌اند، برای همین دست به این ترور‌ها می‌زنند و این اقدامات را انجام می‌دهند.

وی در انتها گفت: صهیونیست‌ها کاری هم ندارند که جنگ گسترش پیدا می‌کند یا خیر و تنها نقظه اتکای آنها آمریکا و برخی از کشور‌های اروپایی و حتی سازمان ملل متحد است که در موارد بحرانی بتوانند از مصیبت‌های بیشتر برای صهیونیست‌ها جلوگیری کنند.

برچسب ها: اسرائیل ترس ترور
ارسال نظرات