۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۷۶۴۳۴۰

کتاب «خاکسپاری دوم بانوی مرگ» منتشر شد + لینک

کتاب «خاکسپاری دوم بانوی مرگ» منتشر شد + لینک
«خاک‌سپاری دوم بانوی مرگ» عنوان رمان نیما اکبرخانی در 280 صفحه است که از سوی انتشارات انقلاب اسلامی به چاپ رسیده و در حال حاضر چاپ دوّم آن روانه‌ بازار نشر شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، کتاب «خاکسپاری دوم بانوی مرگ» یک رمان جذاب در ژانر امنیتی است که متناسب مخاطب نوجوان و بزرگسال است؛ اکبرخانی پیش از این با نوشتن رمان‌های «اثریا» و «عزرائیل» توانسته مخاطبان بسیاری جذب کند و در جوایز همچون جایزه جلال آل احمد نیز خوش بدرخشد. تمامی آثار او با محوریت مسائل امروز غرب آسیا و دربرندارنده موضوعات جذابی است که مخاطب را تا انتها به دنبال خود می‌کشد.

در این کتاب با  دو نیروی اطلاعاتی بسیار قوی مواجه هستیم که ناخواسته در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. یک مرد به نام مجتبی میثمی که تمام عمر جنگیده و هیچ‌کس در داخل و خارج او را نمی‌شناسد و همیشه در سایه برای حفظ منافع کشور از جان مایه گذاشته است. او از دوران نوجوانی در دفاع مقدس حضور داشته و با کمک فرماندهان گمنام و شجاعش رموز کار امنیتی را فراگرفته و تا زمان جنگ سوریه در عملیات‌های برون‌مرزی بسیاری شرکت کرده است. از سوی دیگر زنی به نام راشل هرتزوگ یک افسر خبره موساد را داریم که توانسته افراد زیادی که دشمن اسرائیل بوده‌اند را خیلی حرفه‌ای حذف کند. حالا او به دنبال مردی است که نامش را نمی‌داند اما بسیاری از نقشه‌های آنان را در منطقه خراب کرده است. اینجا است که یک درگیری جذاب و خواندنی میان این دو نیروی کارآزموده شکل می‌گیرد که مخاطب را تا انتها میخکوب نگه می‌دارد.

این رمان، داستان انسان در کوران سختی‌ها است. داستان جمعی از دوستان که دوشادوش هم به خط شدند و صفی محکم، استوار و پابرجا ساختند. داستان سه نسل است از ایرانی‌های رزمنده در نبردی طولانی. جنگی که به اندازه‌ عمر سه نسل طول کشیده و همچنان برقرار است.

«خا‌ک‌سپاری دوم بانوی مرگ» داستان نوجوانانی‌ است که روزگاری نه چندان دور در سرزمین خودشان مقابل دشمن غدّار، قد کشیدند و تا چهار دهه بعد نیز به پایداری ادامه دادند. داستان نوجوانانی است که مقاومت خویش را از غرب سوسنگرد شروع کردند و دشمن را تا شرق مدیترانه عقب زدند و برای این هدف صد البته هزینه‌های بسیار گزافی دادند.

این رمان، اردیبهشت 1403 در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، جزو عناوین پرفروش انتشارات انقلاب اسلامی بود و مخاطبان می‌توانند چاپ دوّم این اثر را از کتابفروشی‌های سراسر کشور یا پایگاه الکترونیکی انتشارات به نشانی اینجا تهیّه کنند.

برچسب ها: رمان کتاب اسرائیل
ارسال نظرات