۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۷۶۴۵۲۷

هلاکت ۳ نظامی صهیونیست در کرانه باختری

هلاکت ۳ نظامی صهیونیست در کرانه باختری
رسانه‌های رژیم اسرائیل از وقوع عملیات ضدصهیونیستی در شمال شهر الخلیل واقع در کرانه باختری خبر دادند که بر اثر آن سه تن تاکنون کشته شده‌‌اند و مجریان عملیات موفق به فرار شده‌اند.

رسانه‌های رژیم اسرائیل صبح امروز یکشنبه از وقوع عملیات ضدصهیونیستی در شمال شهر الخلیل واقع در کرانه باختری خبر دادند که گفته می‌شود بر اثر آن سه تن تاکنون کشته شده‌اند.

بنا به گزارش‌های اولیه صهیونیستی، مجری عملیات در یکی از ایست‌های بازرسی ارتش اسرائیل در ترقومیا واقع در شمال الخلیل به‌سمت خودروی پلیس آتش گشوده است و بنا به اعلام سازمان ستاره داوود، دو نفر جراحت سخت و بقیه جراحت وخیمی داشته‌اند و زخمی‌ها به بیمارستان منتقل شده‌اند.

هلاکت سه صهیونیست در عملیات الخلیل

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که در عملیات صبح امروز در شمال الخلیل یک افسر پلیس 50ساله که میان زخمی‌های این عملیات بود، کشته شده است. این رسانه‌ها دقایقی بعد از کشته شدن دو تن از عناصر پلیس خبر دادند. با گذشت بیش از یک ساعت از زمان عملیات، شمار کشته‌ها به سه نفر افزایش یافت.

دفتر نخست‌وزیری اسرائیل اعلام کرد: بنیامین نتانیاهو به‌دلیل شرایط ویژه امنیتی امروز در پی تحولات کرانه باختری در مراسم آغاز سال جدید تحصیلی مدارس شرکت نخواهد کرد.

اعزام عناصر پلیس به منطقه عملیات در الخلیل

به‌دنبال عملیات ضدصهیونیستی موفق در کرانه باختری که تاکنون دو تن از عناصر پلیس به هلاکت رسیده‌اند، رژیم اسرائیل عناصر زیادی از نظامیان و نیروهای پلیس را به منطقه اعزام کرده است.

مجریان عملیات ضدصهیونیستی موفق به فرار شده‌اند

ارتش رژیم اسرائیل مدعی شده است که خودرویی را که مجریان عملیات امروز استفاده کرده‌اند، خالی و بدون سرنشین پیدا کرده است و مجریان موفق به فرار شده‌اند.

این دومین عملیات شهادت‌طلبانه طی یک روز گذشته در استان الخلیل در کرانه باختری است که در واکنش به حمله و یورش و کشتار فلسطینیان در کرانه باختری رخ داده است؛ در عملیات دیروز شش نفر از جمله یک افسر ارشد صهیونیست زخمی شده‌ بودند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات