۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۷۶۴۹۵۵
سردار آزادی:

آحاد جامعه را باید با سیره شهدا آشنا کرد

آحاد جامعه را باید با سیره شهدا آشنا کرد
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: باید اذهان متوجه حماسه شهیدان باشد و با راهکار‌های متفاوت تمام اقشار جامعه را درگیر کار شهدا کرد تا افراد غیر از یادواره‌ها و کنگره‌ها، ذهنشان درگیر پیام و حماسه شهدا باشد.

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، سردار آزادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور در جلسه شورای سیاست‌گذاری دومین کنگره ملی شهدای استان فارس با اشاره به حضور همه اقشار مردم در دفاع مقدس، اظهار داشت: باید اذهان متوجه حماسه شهیدان باشد و با راهکار‌های متفاوت تمام اقشار جامعه را درگیر کار شهدا کرد تا افراد غیر از یادواره‌ها و کنگره‌ها، ذهنشان درگیر پیام و حماسه شهدا باشد.

مسئول سازمان حفظ آثار سپاه با اشاره به اقدامات و برنامه‌های زیادی عملیاتی انجام شده در راستای برگزاری دومین کنگره شهدای فارس، تصریح کرد: با توجه به زمان بازگشایی مدارس، با راهکار‌های خلاقانه باید قشر دانش‌آموز و دانشجو را هم همانند دیگر اقشار، درگیر کار شهدا کرد.

وی با تاکید بر ادامه نهضت دیدار با خانواده‌های شهدا و دیدار و گفت‌وگو با آنان در راستای برگزاری کنگره ملی شهدا، تصویرسازی هوشمند شهدا را کاری مبتکرانه خواند و افزود: کار کردن در حوزه انتشار کتاب یک راه میان‌بر است.

آزادی با بیان اینکه فارس یک کار الگویی را در زمینه انتشار کتاب شروع کرده است، گفت: وقتی کتاب‌های خوب انتخاب و منتشر شد، باید یک حرکت ترویجی برای انتقال پیام کتاب داشته باشیم تا جوانان با سبک زندگی شهدا انس پیدا کنند و نیز اقشار مختلف درگیر زندگی شهدا شوند.

ارسال نظرات