۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۷۶۴۹۸۴
معاون آموزش موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی تشریح کرد؛

ملزومات تحول در علوم انسانی و اقدامات مؤسسه ‌امام خمینی در این عرصه

ملزومات تحول در علوم انسانی و اقدامات مؤسسه ‌امام خمینی در این عرصه
حجت‌الاسلام اسدی با اشاره به اهمیت پرداختن به علوم انسانی و اسلامی و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی اقدامات موسسه ‌امام خمینی(ره) را در این راستا تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام اسدی معاون آموزش موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در آیین افتتاحیه سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) که صبح امروز در سالن اجتماعات موسسه امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به اهداف و برنامه های موسسه امام خمینی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تحول در علوم اسلامی را محقق شده نمی دانند و می فرمایند باید در زمانی مشخص، تحولات در علوم اسلامی را شاهد باشیم.

وی افزود: برای تحول در علوم انسانی و اسلامی نیاز به انجام مقدمات لازم در این زمینه است که یکی از آن زمینه ها تربیت شاگردان است که الحمدالله موسسه امام خمینی(ره) در این زمینه اقدامات گسترده ای را انجام داده است.

معاون آموزش موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در ادامه، باز طراحی نظام آموزشی را یکی دیگر از ملزومات تحول در علوم اسلامی عنوان و ابراز کرد: موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در این زمینه نیز اقدامات قابل توجهی را به منصه ظهور رسانده و برنامه های مختلفی در دست اقدام دارد.

حجت‌الاسلام اسدی اظهار داشت: در این موسسه برای تقویت فقه و اصول ۸ اقدام موثر انجام شد و در سال گذشته نیز اقدامات لازم انجام شد. همچنین این موسسه در زمینه جذب نخبگان هم اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است.

معاون آموزش موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در پایان بیان داشت: در سال گذشته تعداد ۵۲ فارق التحصیل در مقطع کارشناسی داشتیم و همچنین در مقاطع مختلف نیز فارق التحصیلان بسیاری را در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) شاهد بودیم.

ارسال نظرات