۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۷۶۵۳۰۸
مدیر کل مرکز خدمات حوزه فارس مطرح کرد؛

نقش ارزشمند استاد عندلیبی در پرورش طلاب حوزه علمیه داراب

نقش ارزشمند استاد عندلیبی در پرورش طلاب حوزه علمیه داراب
مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه فارس در پی رحلت حجت الاسلام و المسلمین عندلیبی پیام تسلیتی صادر نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام محمد عباسپور، مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه فارس در پی رحلت حجت الاسلام عندلیبی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 "إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ" 

ارتحال عالم ربانی، معلم اخلاق، فقیه پارسا، مبلغ دلسوز و مردمی حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شيخ میرزا علی اکبر(عبدالمهدی)عندلیبی "رحمت الله علیه"، باعث اندوه و تألم فراوان گردید.

آن عالم فرزانه با کسب مدارج بالای علمی در حوزه‌های علمیه، در مقام استادی خدوم و دلسوز به تربیت شاگردان فراوانی پرداختند که هر یک از آنها در  نقاط مختلف این مرز و بوم  به انجام وظايف حوزوی و رسالت الهی خود مشغولند.

آن استاد مکرم تولیت حوزه علمیه امام صادق "علیه‌السلام" و مؤسس حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهرا "سلام الله علیها "شهرستان داراب را نیز بر  عهده داشتند و دارای مقامات عرفانی، معنوی و فضائل اخلاقی و علمی  والایی بودند.

اینجانب رحلت جانکاه آن استاد والامقام،  عالم عامل، پدر معنوی طلاب، روحانی دلسوز و مردمی و نماینده مراجع عظام تقلید در منطقه ی داراب را به حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری(دامت برکاته)،  تمامی  علماء، اساتید، جامعه روحانیت، طلاب و مردم شریف داراب، خاندان بزرگ عندلیبی و خانواده آن فقید سعید؛ تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن استاد بزرگوارم، رحمت، آمرزش، علو درجات و حشر با اولیاء الله و برای خانواده و بازماندگان گرامی ایشان، اجر جزیل و صبر جمیل مسئلت دارم. ما را در این سوگ و ماتم عظمی، شریک غم، اندوه و عزاي خود بدانید.

محمد عباسپور 
مدیر کل مرکز خدمات حوزه های علمیه فارس

ارسال نظرات