۰۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۷۶۵۳۵
امام جمعه دزفول:

ملت و مسؤولان هرگز تسلیم قلدری‌های دشمن نخواهند شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول در خطبه های نماز جمعه گفت: دشمنان باید بدانند و این تجربه را باور کنند که ملت، رهبری و مسؤولان ایران هرگز تسلیم زور و قلدری‌های آنها نمی‌شوند.
راهپيمايي 22 بهمن در ساري
به گزار خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی، دزفولی امام جمعه دزفول با اشاره به دستگیری ریگی از سوی سربازان گمنام امام زمان‌(عج) اظهار داشت: خبر دستگیری سرکرده گروهک تروریستی و اشرار سبب خشنودی و خوشحالی همه مردم متدین و ولایت‌مدار ایران شد.

امام جمعه دزفول افزود: پیروزی سربازان گمنام امام زمان‌(عج ) در دستگیری این جانی که 145 نفر را به شهادت رسانده 259 نفر را مجروح و 23 نفر را گروگان گرفته و با شقاوت و سنگدلی جنایات زیادی را مرتکب شده، کاری بسیار ارزشمند و توفیق الهی است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به هجمه تبلیغاتی غرب علیه ایران اسلامی و حماسه آفرینی ملت ایران در نهم دی و 22 بهمن اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان باید بدانند و این تجربه را باور کنند که ملت، رهبری و مسؤولان ایران هرگز تسلیم زور و قلدری‌های آنها نمی‌شوند.

امام جمعه دزفول با بیان این‌که دشمنان وقتی حماسه‌های بزرگ 9 دی و 22 بهمن را دیدند نا‌امید شدند و شروع به هیاهوی تبلیغاتی علیه نظام اسلامی کردند، ابراز داشت: سفر وزیرخارجه آمریکا هیلاری کلینتون به خارومیانه در همین راستا صورت گرفت که طی آن وزیر خارجه آمریکا با ترساندن آنها، از سران این کشورها خواست تا از ایران فاصله بگیرند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی در ادامه خاطر‌نشان کرد: به موازات آن، هیاهو و هجوم رسانه ای علیه جمهوری اسلامی شروع شد به گونه‌ای که گزارش رییس آژانس بین المللی اتمی را قبل از این‌که به دست نمایندگی‌های کشورهای عضو آژانس برسد در اختیار خبرگزاری‌ها و بنگاه شایعه پراکنی بی بی سی قرار گرفت، این نشان از این است که از قبل علیه ایران برنامه‌ریزی کرده بودند. /945/پ202/س
ارسال نظرات