۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۷۶۵۵۲۱
رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی:

دانشگاه رضوی موسسه علمی تولید کننده دانش است

دانشگاه رضوی موسسه علمی تولید کننده دانش است
رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی ضمن حضور در غرفه کتاب دانشگاه در نمایشگاه کتاب حوزه، از دانشگاه به عنوان یک موسسه علمی تولیدکننده مواد علمی خاص نام برد که در این نرویداد شرکت کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان، حجت الاسلام جهانگیری، رئیس دانشگاه رضوی ضمن حضور در نمایشگاه کتب حوزوی و معارف اسلامی و بازدید از غرفه کتاب دانشگاه بیان داشت: حوزه تلاش کرده تا موسسات علمی و ناشران را یکجا جمع کرده و نمایشگاه خوبی برای استادان و طلاب و دانش پژوهان مهیا کند.

وی بیان داشت: دانشگاه علوم اسلامی رضوی که شان علمی بی نظیری پس از انقلاب کسب کرده به عنوان یک نهاد حوزوی در این نمایشگاه شرکت کرده است.

حجت الاسلام جهانگیری افزود: حضور دانشگاه علوم اسلامی رضوی در این نمایشگاه به عنوان صرفا یک ناشر نیست بلکه یک مؤسسه علمی تولید کنند مواد علمی خاص و تاثیرگذار است که با دست پر شرکت کرده است.

رئیس دانشگاه رضوی بیان داشت: با توجه به سابقه علمی که دانشگاه دارد اکثر استادان ما جزو برجستگان و نخبگان حوزه هستند که سال ها سابقه شرکت در دروس خارج فقه و اصول حوزه را دارند و برخی خود مدرس درس خارج هستند درحالی که همزمان یک رشته تخصصی وزارت علوم را نیز فراگرفتند.

وی ادامه داد: بر این اساس دست آنها در زمینه علوم حوزوی و تخصصی باز است اهل نوشتن و نقد و نظر هستند و الحمدالله دانشگاه در این زمینه ها فعال برخورد می‌کند امیدواریم حضور در این محیط های علمی تاثیرگذاری متقابل برای حوزه و دانشگاه داشته باشد./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات