۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۷۶۶۱۵۶

اجتماع حوزویان کاشان در محکومیت ترور شهید سیدحسن نصرالله برگزار شد

اجتماع حوزویان کاشان در محکومیت ترور شهید سیدحسن نصرالله برگزار شد
اصفهان – اجتماع بزرگ علما، روحانیون، طلاب و اساتید مدارس علمیه منطقه کاشان در محکومیت ترور شهید سیدحسن نصرالله با تجمع در میدان بزرگ کمال الملک این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، اجتماع بزرگ علما، روحانیون، طلاب و اساتید مدارس علمیه منطقه کاشان در محکومیت ترور شهید سیدحسن نصرالله برگزار شد.

در این اجتماع، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در کاشان، طلاب و روحانیون کاشان در محکومیت جنایات اسرائیل و بزرگداشت شهید مجاهد سید حسن نصرالله رضوان الله تعالی علیه در شعار‌هایی ضمن محکومیت اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی همبستگی خود را با مردم لبنان اعلام کرده و خواهان پاسخ محکم به رژیم صهیونیستی شد.

وی در این مراسم، سید حسن نصرالله را یک الگو برای طلاب و روحانیان دانست و با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون باید از سیره و منش ایشان درس بگیرند، گفت: اعتماد تمام عیار به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران از مهمترین ویژگی‌های سید حسن نصرالله است.

در این تجمع طلاب و روحانیون با در دست داشتن پرچم‌های مقاومت اسلامی و حزب الله لبنان شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادن و آمادگی خود را برای هرگونه کمک به حزب الله لبنان اعلام کردند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات