۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۷۶۶۳۷۹

ارتش یمن: مراکز نظامی در عمق فلسطین اشغالی را هدف قرار دادیم

ارتش یمن: مراکز نظامی در عمق فلسطین اشغالی را هدف قرار دادیم
ارتش یمن اعلام کرد که مراکز نظامی در عمق فلسطین اشغالی را با ۳ فروند موشک کروز از نوع قدس۵ هدف قرار داده است.

نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای از انجام یک عملیات جدید علیه دشمن صهیونیستی خبر داده و اعلام کرد که نیروی موشکی یمن مراکز نظامی دشمن صهیونیستی در عمق فلسطین اشغالی را با سه موشک بالدار از نوع قدس 5 هدف قرار داده است.

در بیانیه نیروهای مسلح یمن آمده است که این موشک‌ها توانستند با موفقیت به اهداف خود برسند و دشمن درباره نتیجه این عملیات طبق معمول سکوت کرده است.

اعلام آمادگی ارتش یمن برای مشارکت در هر گونه عملیات علیه صهیونیست‌ها

نیروهای مسلح یمن در ادامه، عملیات وعده صادق 2 جمهوری اسلامی ایران علیه دشمن صهیونیستی را تبریک گفته و تاکید کرد که یمن، آماده شرکت در هرگونه عملیات نظامی مشترک علیه دشمن صهیونیستی، برای پیروزی ملت‌های فلسطین و لبنان و پاسخ به هرگونه تجاوز صهیونیست‌ها علیه جبهه‌های حمایت از غزه است.

در ادامه بیانیه نیروهای مسلح یمن آمده است: نیروهای مسلح یمن تاکید می‌کنند که حمایت مستمر آمریکا و انگلیس از دشمن صهیونیستی، موجب می‌شود تا منافع آمریکا و انگلیس در منطقه زیر آتش قرار بگیرد و به یاری خداوند متعال، یمن در گسترش عملیات‌های نظامی خود علیه دشمن اسرائیلی و همه حامیان این رژیم، تا زمان توقف تجاوزات و رفع محاصره علیه غزه و همچنین پایان تجاوزات علیه لبنان، تردید نخواهد کرد.

منبع: تسنیم
برچسب ها: یمن ارتش عملیات
ارسال نظرات