۰۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۷۶۶۴۷
در شاهرود؛

نخستین کارگاه آموزشی روایتگری دفاع مقدس ویژه طلاب بسیجی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین کارگاه آموزشی روایتگری دفاع مقدس با حضور 68 نفر از طلاب بسیجی برادر و خواهر شهرستان شاهرود برگزار شد.
دفاع مقدس


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، نخستین کارگاه آموزشی روایتگری دفاع مقدس امروز با حضور 68 نفر از طلاب بسیجی برادر و خواهر شهرستان شاهرود در کانون جوانان بسیج این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار سعید اللهیاری، معاون هماهنگ کننده گروه 10 پدافند هوایی محرم شاهرود در این کارگاه آموزشی، درباره ضرورت پرداختن به مباحث دفاع مقدس، بررسی شخصیت‌های برجسته هشت سال دفاع مقدس و تشریح عملیاتهای دفاع مقدس مطالبی بیان کرد.

وی با اشاره به اهمیت روایتگری دفاع مقدس بر دشمن شناسی و آشنایی با تاکتیک های دشمن تاکید کرد و گفت: یکی از بزرگترین برکات سفرهای زیارتی راهیان نور آشنایی با تهدیدات غرب است.

اللهیاری اضافه کرد: باید تاکتیک های غرب را برای از بین بردن تعصب و غیرت جوانان نسبت به انقلاب به جامعه جوان کشور بشناسانیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس، راویان دفاع مقدس را عصاره ای از اهل تکلیف و بصیرت نامید و خاطر نشان کرد: اگر در تبیین فرهنگ دفاع مقدس برای نسل جوان کوتاهی شود، روزی می رسد که باید خود را سرزنش کنیم.

اللهیاری برادری، غیرت، توکل، زهد، گذشت و خود باوری، امام محوری، حضور قرآن و اهل بیت (ع) در گفتار و عمل را بخشی از ارزش های بی شمار دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: شهادت طلبی، بصیرت، بینش و ابتکار سرلوحه زندگی رزمندگان دفاع مقدس بود.

وی یادواره های شهدا، مراسم ها و هئیت های مذهبی و همایش های سیاسی و فرهنگی را از عرصه های فعالیت های راویان دفاع مقدس بیان کرد و اظهار داشت: تبیین دفاع مقدس باید از خانواده ها، مدارس و دانشگاه ها صورت گیرد./960/پ202/ص

ارسال نظرات