۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۷۶۶۵۳۳
امام جمعه بناب:

عملیات وعده صادق ۲ اقتدار و توانمندی جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید

عملیات وعده صادق ۲ اقتدار و توانمندی جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید
امام جمعه بناب با صدور پیامی ضمن حمایت از حمله موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی تأکید کرد: عملیات وعده صادق ۲ اقتدار و توانمندی جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب با صدور پیامی ضمن حمایت از حمله موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی تأکید کرد: عملیات وعده صادق ۲ اقتدار و توانمندی جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشید.

در متن این پیام آمده است:

خداوند متعال را شاکرم شامگاه سه شنبه عملیات غرورآفرین و مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با پرتاب ده‌ها موشک اهداف مهم نظامی و امنیتی در قلب سرزمین های اشغالی مورد هدف قرار گرفت، التیام بخش جان‌ها و شادی آفرین قلب‌های مردم ایران اسلامی، جبهه مقاومت و تمام آزادی خواهان جهان گردید.

این عملیات انتقام پاسخ قاطع و قانونی و دفاع مشروع در مقابل تعرض به حاکمیت ارضی ایران در به شهادت رساندن میهمان عزیزمان اسماعیل هنیه‌ در تهران و دبیرکل حزب الله لبنان شهید سید حسن نصرالله و شهید سرلشکر نیلفروشان که با جنایات ددمنشانه رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل در لبنان به فیض شهادت رسیده بودند، و همچنین در حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان صورت گرفت، موجب عزت و سربلندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در پیشگاه همگان شد.

اینجانب ضمن حمایت و قدردانی از سپاهیان غیور و سلحشور در پاسخ قاطع به رژیم صهیونیستی، انجام موفق این عملیات را به ساحت مقدس صاحب الزمان (عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای، جبهه مقاومت و ملت شریف ایران تبریک عرض می نمایم.

امید است این پیروزی که با نصرت الهی همراه بود تا فتح سرزمین فلسطین و نابودی رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی تا پیروزی نهایی ادامه یابد و ما به زودی شاهد آزادی قدس شریف باشیم.

وحید نستوهی
ارسال نظرات