۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۷۶۶۹۴۳
حجت الاسلام والمسلمین محمودی مطرح کرد؛

نقش رسانه ملی در تقویت هویت ملی و دینی جامعه

نقش رسانه ملی در تقویت هویت ملی و دینی جامعه
مدیر حوزه علمیه فارس گفت: حوزه علمیه و علمای ما شناسنامه هویتی مردم را تشکیل می دهد و ضرورت دارد جایگاه حوزه فارس از طریق رسانه ملی برای مردم تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی مدیر حوزه علمیه فارس در نشست هم اندیشی حوزه علمیه و صدا و سیمای مرکز فارس گفت: تولیدات رسانه ای صدا و سیما نقش بسیار مهمی در تقویت هویت ملی و دینی مردم دارد.

وی افزود: در مقابل سیاه نمایی و تخریب شخصیت هایی ملی و دینی که از سوی رسانه های دشمن وجود دارد، صدا و سیما باید در جهت تنویر افکار عمومی تلاش کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی گفت: محبوبیت شخصیت های بزرگ کشور توسط صدا و سیما ایجاد می شود به عنوان نمونه شهید حاج قاسم سلیمانی را با وجودی که بسیاری از مردم او را حتی ندیده بودند اما به او علاقه مند بودند و این محبوبیت ها با رسانه ملی ایجاد می شود.

وی اظهار داشت: ایجاد نا امیدی و نفرت از خود در دستور کار رسانه های دشمن است و در نتیجه لازم است کارگروهی به صورت مشترک تشکیل شود و در برای تقویت هویت فرهنگی و ملی جامعه برنامه ریزی صورت گیرد. خطه فارس داری مفاخر بزرگ در علوم منقول و معقول است و در واقع حوزه علمیه و علمای ما شناسنامه هویتی مردم را تشکیل می دهد و ضرورت دارد جایگاه حوزه فارس از طریق رسانه ملی برای مردم تبیین شود.

ارسال نظرات