۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۷۶۷۳۹۴
رئیس ساترا تأکید کرد؛

سرعت در تصمیم گیری لازمه عصر رسانه های نوین

سرعت در تصمیم گیری لازمه عصر رسانه های نوین
رئیس ساترا با انتقاد از زمان زیاد برای مشخص شدن راهبردها، تصریح کرد: مردم از ما رسانه‌ها توقع دارند که قبل از ورود یک رسانه نوین فرهنگ سازی صورت گیرد، اما تا لحظه فراگیری آن رسانه بلاتکلیف هستیم و نمی‌توانیم فرهنگ سازی کنیم.

به گزارش خبرنگار ‌سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مقیسه رئیس ساترا در اختتامیه همایش دین، فرهنگ و رسانه های نوین» که عصر روز گذشته در دانشگاه صداوسیما برگزار شد گفت: تغییرات جدید در رسانه ها بسیار سریع است و هر رسانه ای در زمان خود یک رسانه نوین نسبت به سابق است و نمی توان پس از رواج یافتن این تغییرات به دنبال برگزاری همایش در جهت پاسخ به مسائل دینی آن اکتفا کرد.

وی با بیان اینکه سرعت تغییر رسانه ها بسیار بالا بوده از ضرور تدوین راهبردها سخت گفت و افزود: همیشه پس از مواجهه با تغییرات رسانه ای این سؤال پیش می آید که این پدیده نو تهدید است یا فرصت که باید گفت تغییرات رسانه ای بر اساس نقاط قوت و نقاط ضعف ما می تواند تهدید و فرصت باشد؛ باید برای رسانه های نوین متولی تعیین شده و تنظیم گری آن از منظر دینی مشخص شود.

رئیس ساترا با انتقاد از زمان زیاد مشخص شدن راهبردها تصریح کرد: مردم از ما رسانه ها توقف دارند که قبل از ورود یک رسانه نوین فرهنگ سازی صورت گیرد اما تا لحظه فراگیری آن رسانه بلاتکلیف هستیم و نمی توانیم فرهنگ سازی کنیم.

وی در پایان یکی از مطالبه ها برای تحقق دین در رسانه ها را تصمیم گیری سریع دانست و از لزوم آن سخن گفت.

ارسال نظرات