۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۷۶۷۴۶۴
حجت الاسلام والمسلمین کلانتری:

تبیین بیانیه گام دوم مانع از تحریف انقلاب اسلامی می شود

تبیین بیانیه گام دوم مانع از تحریف انقلاب اسلامی می شود
تولیت حرم مطهر احمد ابن موسی(ع) تأکید کرد که تبیین بیانیه گام دوم مانع از تحریف انقلاب اسلامی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری تولیت حرم مطهر احمد ابن موسی(ع) در نشست جهاد تبیین با موضوع تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حرم شاهچراغ(ع) گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یک نقشه جامع و راهبری است که اقشار مختلف مردم و مسئولین را برای مرحله مهمی از انقلاب اسلامی و ساختن ایران فرا می خواند. 

وی افزود: مخاطب اصلی بیانیه گام دوم جوانان هستند که چراکه آنان باید بعد این مسیر را به عنوان گام بعدی در چهل سال دوم انقلاب برداند.

تولیت حرم شاهچراغ(ع) اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری برداشتن گام دوم انقلاب در گرو شناخت درست از گام اول است در نتیجه باید مؤلفه های اصیل انقلاب شکوهمند اسلامی را شناخت.

وی ادامه داد: از مؤلفه های اصیل انقلاب این است که مبتنی بر اسلام ناب محمدی(ص) است و با رهبری یک فقیه جامع شرایط به سرانجام رسیده است.

این استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: این یک نهضت مردمی بوده است و هیچ انقلاب بزرگی در دنیا  همانند ما با حضور اقشار مختلف مردم به وجود نیامده است و یک حرکت منحصر بفرد است.

وی افزود: انقلاب اسلامی با آرمان های فطری بشری از جمله آزادی، استقلال، اخلاق، معنویت و ایثار تشکیل شد و این شعارها در حال انتشار در تمام دنیا است.

رئیس انجمن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اگر اصول بنیادین انقلاب اسلامی به درستی شناخته نشود به تردید این نهضت با مشکل تحریف و قلب حقیقت روبرو خواهد شد و این یک آفت است.

 وی یادآور شد: وجود گروهای تروریستی مثل داعش و طالبان ثمره شوم تحریف اسلام است که امروز شاهد آن هستیم و حوادث تلخی را ایجاد کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری ابراز کرد: تهدید تحریف انقلاب اسلامی نیز وجود دارد و همین است که رهبر انقلاب بیانیه گام دوم را مطرح کردند و فرمودند اگر غفلت شود دروغ ها جای حقیقت را خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: در انقلاب اسلامی تهدید قلب حقیقت همیشه وجود داشته است و می بینیم که استکبار جهانی و عوامل نفوذی و غرب گراها به دنبال ایجاد فتنه در داخل کشور بوده اند.

تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع) تاکید کرد: امروز وظیفه داریم حقایق انقلاب را به نسل بعد منتقل کنیم و آنان درگیر مسائل انقلاب کنیم و تا به صورت عینی شاهد این مسیر باشند.

ارسال نظرات