۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۷۶۷۵۳۳

تشدید حملات موشکی حزب‌الله علیه مراکز و پایگاه‌های اسرائیل

تشدید حملات موشکی حزب‌الله علیه مراکز و پایگاه‌های اسرائیل
جنبش حزب‌الله لبنان اعلام کرد که چند پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و تجمعات نظامیان این رژیم را در چند سایت نظامی هدف حملات موشکی قرار داده است.

جنبش حزب الله لبنان امروز شنبه اعلام کرد که چند پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و تجمعات نظامیان این رژیم را در چند سایت نظامی هدف حملات موشکی قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن و در دفاع از لبنان و ملت مقاوم آن و نیز در پاسخ به حملات رژیم اسرائیل به روستاهای جنوبی لبنان، امروز شنبه منطقه الکریوت در شمال شهر حیفا را هدف حملات موشکی سنگین قرار داده است

در بیانیه شماره‌های چهار و پنج حزب الله لبنان آمده است که تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در شهرک‌های صهیونیست‌نشین شلومی و البصه هدف حملات موشکی سنگین قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه شماره شش خود اعلام کرد که پایگاه نظامی ناشر در شرق حیفا را هدف حملات موشکی سنگین خود قرار داده است.

حزب‌الله لبنان همچنین در بیانیه شماره هفت خود از حمله موشکی به شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌های شماره‌های هشت و نُه خود اعلام کرد که تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در سایت نظامی المرج و در شهرک صهیونیست‌نشین زرعیت هدف حملات موشکی قرار داده است.

جنبش حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه شماره ده خود اعلام کرد که تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک صهیونیست‌نشین زرعیت هدف حملات موشکی قرار داده است و تانک مذکور آتش گرفته است و همه سرنشینان آن کشته و یا زخمی شدند.

جنبش حزب‌الله لبنان در بیانیه شماره یازده خود اعلام کرد که شهر اشغالی صفد در شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات موشکی خود قرار داده است.

حزب‌الله لبنان در بیانیه شماره دوازده خود اعلام کرد که شهرک صهیونیست‌نشین روش بینا در جنوب شرقی شهر صفد در شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات موشکی قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌های شماره سیزده و چهارده خود اعلام کرد که تجمعات نظامیان رژیم صهیونیستی را در سایت نظامی المالکیه و تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک صهیونیست‌نشین اویویم هدف حملات موشکی قرار داده است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات