۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۷۶۷۸۹۷
حجت الاسلام مازنی خبر داد؛

برگزاری جشنواره علامه حلی در ۲۷۷ مدرسه در سطح کشور

برگزاری جشنواره علامه حلی در ۲۷۷ مدرسه در سطح کشور
دبیر جشنواره علامه حلی با اشاره به تشکیل ۲۷۷ دبیرخانه این جشنواره در سطح مدارس، از برگزیده شدن ۵ مدرسه و ۵ دبیرخانه استانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدصالح مازنی دبیر جشنواره علامه حلی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره علامه حلی که در مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد گفت: توسعه جشنواره علامه حلی به سطح مدرسه و استان از برنامه های ما بوده که تا کنون 277 مدرسه ما جشنواره مدرسه ای دارند و با درایت واحدهای آموزشی به تمام مدارس خواهد رسید.

وی در امتیازات دوره پانزدهم علامه حلی گفت: گروه های این دوره به 12 گروه افزایش پیدا کرده و همچنین مقالات چاپ نشده دوره های قبل نیز چاپ شد. سه اثر در بخش ویژه برگزیده شده که امری جدید نسبت به چند سال پیش است.

دبیر جشنواره علامه حلی ادامه داد: 12210عدد مقاله در این جشنواره وصول شده و  432 اثر از اساتید حوزه علمیه بوده است. 793 اثر در مرحله استانی به عنوان آثار برگزیده تجلیل شدند و 71 اثر برگزیده نیز در کشور انتخاب شده اند. سهم برگزیدگان رقابت کشوری 39 مقاله، 12 پایان نامه، 5 تحقیق پایانی، 15 کتاب هستند.

وی با ادامه به تعداد آثار برگزیده در جشنواره علامه حلی اشاره کرد و از برگزیده شدن دبیرخانه های برتر جشنواره های استانی خبر داد و افزود: دبیرخانه هایی که جشنواره را به طور منطقه ای برگزار کرده نیز رتبه بندی شدند و 5 دبیرخانه بابل، اصفهان، یزد، البرز و سیستان و بلوچستان مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

حجت الاسلام مازنی در پایان با اشاره به تقدیر از 5 مدرسه کشوری که در جشنواره علامه حلی حضور کیفی و کمی داشتند، گفت: بخش های ویژه جشنواره شانزدهم نیز مانند گذشته برقرار است و به مناسبت اتفاقات مهم جهان اسلام بخش ویژه مقالات محور مقاومت فعال شده است.

ارسال نظرات