۱۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۷۷۴۲۵
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

فعالیت کانون های مساجد کشور تخصصی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور گفت: با تخصصی شدن فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، برنامه‌های این مراکز ساماندهی می‌شود.
حجت الاسلام حميدرضا ارباب سليماني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی، دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور، روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون بیش از دو میلیون جوان و نوجوان از برنامه های هفت‌هزار کانون فرهنگی هنری مساجد بهره مند هستند.

وی ادامه داد: توجه دولت های نهم و دهم به توسعه کمی و کیفی کانون های مساجد کشور بسیار مساعد بوده، به گونه ای که پیش بینی می شود تا پایان سالجاری تعداد این مراکز 9 هزار باب برسد.

حجت الاسلام سلیمانی همچنین از برگزاری طرح تلاوت نور در 25 هزار و طرح تفسیر نور در هفت هزار مسجد کشور خبر داد و گفت: تاکنون سیصد هزار دوره از تفسیر همراه میان روحانیان ارگان‌ها و مساجد سراسر کشور توزیع شده است.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: مهم‌ترین اولویت کاری این ستاد در سال آینده افزایش تعداد کانون های مساجد و تخصصی شدن فعالیت های این مراکز است؛ چون در این‌صورت برنامه‌های این مراکز ساماندهی و کیفی می‌شود.

وی در پایان گفت: تعداد کانون های مساجد در استان زنجان از سال 84 تاکنون با افزایش دو برابری همراه بوده است، که نشان از پویایی کانون های مساجد در این استان است./935/پ202/س

ارسال نظرات