حمایت پرهزینه بانک شهر از ابتذال فرهنگی

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، فصل جدید جوکر نه تنها به مسیر طنزهای سخیف و تمسخر حرمتها را ادامه داده، بلکه با طراحی موقعیتهایی مبهم، در حال عادیسازی روابط میان نامحرم است.
با این حال بانک شهر، آنگونه که گزارشهای غیررسمی نشان میدهند، احتمالا با مبلغی حدود ۸۰ میلیارد تومان (برای هر قسمت ۲ میلیارد تومان) در حال حمایت از ساخت این برنامه است.
این در حالی است که زیان انباشتۀ این بانک تا دی ماه سال گذشته به بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان رسیده تا این فعالیت بانک شهر موجب انتقاد از اولویتگذاریهای تبلیغاتی این بانک باشد.
بنیاد مستضعفان که به وسیلۀ برندهای زیر مجموعه هلدینگ غذایی سینا در جمع حامیان جوکر حضور داشت بعد از فراگیر شدن انتقادات از حمایت برنامه «جوکر» در فصل جدید انصراف داده، اما بانک شهر همچنان بهعنوان یکی از تأمینکنندگان مالی اصلی این برنامه حضور دارد.
با وجود افزایش حجم انتقادات در رسانهها و شبکههای اجتماعی، هنوز هیچ مقام یا واحد روابط عمومی از بانک شهر واکنشی رسمی به این موضوع نشان نداده است.