۱۶ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۷۸۵۶۰
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

راه‌اندازی مدارس علمیه در سلفچگان ضروری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ضرورت راه‌اندازی مدارس علمیه و شعب دانشگاه‌ها در مدارس علمیه را ضروری دانست.
حجت الاسلام علي بنايي
به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری رسا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی بنایی در قم با اشاره به ویژگی‌های شاخص شهر و بخش سلفچگان قم اظهار داشت: بخش سلفچگان با توجه به واقع شدن در شاهراه مواصلاتی دارای قابلیت‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری است و امیدواریم که این امر با برنامه‌ریزی درست محقق شود.

وی با اشاره به جدید‌التاسیس بودن شهر سلفچگان تصریح کرد: برای اینکه همه ظرفیت‌های منطقه و شهر سلفچگان به ظهور و بروز برسد باید وظایف به درستی مشخص شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ضرورت استفاده از توان مشاوره‌ای برای پیشرفت این منطقه را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید سرمایه‌گذاری‌هایی که در این منطقه انجام می‌شود، هوشمندانه و با برنامه‌ریزی صورت گیرد تا مشکلاتی که ما در گذشته شاهد بودیم، تکرار نشود.

وی ضرورت توجه به مبلمان شهری در شهر سلفچگان را مورد توجه قرار داد و گفت: برای اینکه برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این بخش جنبه کاربردی و عملی پیدا کند، یادآور شد: باید در کنار توسعه صنعتی به مسائل فرهنگی نیز در بخش و شهر سلفچگان توجه لازم صورت گیرد و امیدواریم که شاهد راه‌اندازی شعب دانشگاه‌های مختلف و همچنین راه‌اندازی مدارس علمیه در این بخش باشیم.

بنایی با بیان اینکه تحقق اهداف فرهنگی نیازمند کار مستمر و نگاه بلندمدت است، ادامه داد: ضروری است که استاندار قم اعتبارات لازم را برای انجام مطالعات شهر سلفچگان اختصاص دهد تا فعالیت‌های توسعه‌ای این شهر بر طبق نقشه و راهبرد دنبال شود.

وی در ادامه سخنان خود ضرورت توجه به ارتقای سطح توانمندی‌های مدیران بخش سلفچگان را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: اگر زیرساخت‌های لازم در شهر سلفچگان فراهم شود، شاهد این خواهیم بود که سرمایه‌گذاران اقبال خوبی به این بخش خواهند داشت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران همواره امنیت سرمایه را مورد توجه قرار می‌دهند، تصریح کرد: امیدواریم که شاهد پیشرفت روز افزون منطقه سلفچگان باشیم./917/د103/ص
ارسال نظرات