تحول پارادایم روایی دفاع مقدس؛ از مدل «آسیبمحور» به «قدرتمحور» و دلالتهای آن در مهندسی پیام و مدیریت ادراک عمومی
حجتالاسلام والمسلمین محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا با اشاره به کاستی روایت تراژیک در رسانههای انقلابی، بر لزوم تحول پارادایم روایت به سمت الگوی فاتحانه تأکید کرد. وی این تغییر را راهبرد کلیدی برای مهندسی پیامهای مبتنی بر قدرت و نبوغ تاکتیکی دانست که ابزار اصلی تجهیز نیروهای رسانهای در جنگ شناختی و تثبیت هویت مبتنی بر اقتدار ملی است.
ارسال نظرات