۱۶ تير ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۸۰۲۸۶
با حضور استادان حوزه و دانشگاه؛

همایش بزرگ ولایت فقیه و جنگ نرم در ارومیه برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همایش بزرگ ولایت فقیه و جنگ نرم بیست و سوم تیرماه سال‌جاری به مدت سه روز در تالار شمس مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه برگزار می‌شود.
ولايت فقيه


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، جواد چاوش‌زاده، دبیر همایش بزرگ ولایت فقیه و جنگ نرم، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: همایش بزرگ ولایت فقیه و جنگ نرم با هدف تبیین جایگاه ولایت فقیه، اهمیت آشنایی جوانان با ابعاد مختلف تهدیدات نرم دشمن، بررسی آثار سوء جنگ نرم بر جوانان و نگاهی به نظریات ولایت فقیه در بین اندیشمندان جهان اسلام در ارومیه برگزار می‌شود.

جواد چاوش زاده گفت: در این همایش از سیصد مقاله رسیده به دبیر‌خانه جشنواره، 9 مقاله به عنوان مقاله برتر همزمان با برگزاری همایش ارائه خواهد شد.

وی افزود: شخصیت‌هایی همچون ابو محمد عسگر‌خانی، رییس مرکز مطالعات دانشگاه تهران، کامران باقری لنکرانی وزیر اسبق بهداشت و درمان، حسین شفیعی، مشاور عالی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، لاله افتخاری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام محمد حسین قرنی از اعضای بیت مقام معظم رهبری و همچنین مدیرکل استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سخنرانان این همایش بزرگ هستند.

بنابر اعلام چاوش زاده نظریه های ولایت فقیه و دولت، ولایت فقیه و بانوان، تبیین جایگاه ولایت فقیه، ولایت فقیه و جنگ نرم از موضوعات و محورهای سخنرانی استادان حوزه و دانشگاه در این همایش است.

وی نشست مطبوعاتی، دیدار با کارشناسان حوزه و دانشگاه، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، نشست تخصصی مسؤولان امور بانوان دستگاه‌های اجرایی استان، نشست تخصصی با دانشجویان دانشگاه ارومیه و نشست تخصصی با موضوع مهدویت را از برنامه های جنبی این همایش سه روزه در ارومیه اعلام کرد.

دبیر همایش بزرگ ولایت فقیه و جنگ نرم از تمامی علاقه‌مندان به ویژه استادان دانشگاه‌ها، طلاب، دانشجویان و جوانان و نوجوانان برای حضور در همایش دعوت کرد.

گفتنی است، همایش بزرگ ولایت فقیه و جنگ نرم با همکاری استانداری آذربایجان غربی و مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی استان در دو نوبت صبح ساعت ده و عصر ساعت هفده روزهای بیست و سوم تا بیست و پنجم تیر‌ در تالار شمس مجتمع فرهنگی هنری ارومیه برگزار می شود./936/پ202/س

ارسال نظرات