۲۵ تير ۱۳۸۹ - ۰۰:۳۵
کد خبر: ۸۰۹۶۳
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:

هدف دشمنان از جنگ نرم تضعیف جایگاه ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: هدف دشمنان از جنگ نرم تضعیف جایگاه ولایت فقیه است که باید با افزایش بصیرت و هوشیاری از ولی فقیه به عنوان رکن اصلی انقلاب دفاع کنیم.
ولايت فقيه
حجت الاسلام محمد باقر کریمی، در حاشیه همایش ولایت فقیه و جنگ نرم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: باید از جایگاه ولایت فقیه به عنوان تقویت کننده بنیان و ستون مستحکم انقلاب دفاع کنیم تا آن را از گزند حوادث در امان نگه داریم.

وی ادامه داد: مبارزه با ناتوی فرهنگی وظیفه دستگاه خاصی نیست بلکه تمامی مسؤولان دستگاه های اجرایی و اقشار مختلف مردم در این زمینه وظیفه دارند.

حجت الاسلام کریمی اظهار کرد: در سایه دولت دهم زیرساخت های استان در حوزه فرهنگی در حال بازسازی و بهسازی است که امیدواریم در آینده ای نزدیک آذربایجان غربی به یکی از استان های طلایه دار در عرصه مبارزه با جنگ نرم تبدیل شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به حساسیت های قومی و بومی، موقعیت استراتژیک آذربایجان غربی و همجواری آن با چندین کشور خارجی گفت: با وجود این امرمردم آذربایجان غربی در طول تاریخ انقلاب همواره ثابت کرده اند که پشتیبان ولایت فقیه و مطیع او و امر رهبری هستند.

وی افزود: در سال همت و کار مضاعف باید با تلاش و همت حداکثری در راستای مقابله با توطئه ها و فتنه انگیزی های دشمنان اسلام حرکت کنیم چرا که دفع دسیسه های فتنه گران تنها با تمسک به فرامین رهبری و افزایش آگاهی مردمی نسبت به این توطئه ها امکان پذیر است./936/ت302/س
ارسال نظرات