۰۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۸۱۵۸۴

انیمشین لگوها با موضوع درگیری حق و باطل رونمایی می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرگروه فرهنگی تبلیغی انیمیشن و بازی های رایانه ای دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از رونمایی و اکران دومین اثر پویانمایی تولیدی این مرکز خبر داد.
محمدجواد قاسمپور
محمدجواد قاسم پور، مدیرگروه فرهنگی تبلیغی انیمیشن و بازی های رایانه ای دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اشاره به تولید دومین کار پویانمایی این مرکز با عنوان «لگوها» گفت: این پویانمایی امروز دوم مردادماه در نگارخانه اشراق مشهد رونمایی خواهد شد.

وی افزود: «لگوها» در مدت زمان پنج دقیقه و سی ثانیه درگیری جبهه حق و باطل را که همواره در طول تاریخ جریان داشته به تصویر می کشد که فرد باید موضع خود را مشخص کند.

قاسم پور با بیان اینکه این کار با شعار «یک رنگ را انتخاب کن» تولید شده است ابراز داشت: پویانمایی «لگوها» در طول دو ماه به صورت رنگی و فانتزی تهیه شده و شخصیت های آن همان لگوها هستند.

مدیرگروه انیمیشن و بازی های رایانه ای دفتر تبلیغات اسلامی خراسان تصریح کرد: سهیل صادقی نویسندگی و کارگردانی، محمدجواد قاسم پور تدوین، مجید داوودی صداگذاری و محمدرضا صولتی گویندگی و معاونت فرهنگی دفترتبلیغات اسلامی خراسان، تهیه کنندگی این پویانمایی را بر عهده داشتند.
 
وی یادآور شد: پویانمایی لگوها دوم مردادماه ساعت 17:30 با حضور یاسر آیین تحلیل گر انیمشین در محل نگارخانه اشراق مشهد واقع در میدان تقی اباد مشهد اکران خواهد شد.گفتنی است انیمیشن تیر نخستین انیمیشن کوتاه استودیو چند رسانه ای انعکاس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی است که به مدت ده دقیقه و با موضوع اصلاح الگوی مصرف ساخته شده و رتبه های کشوری را نیز کسب کرده است./930/پ202/ص
ارسال نظرات