۱۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۸۲۴۳۰
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

دوازدهم مرداد یادآور تولدی نو در حوزه فرهنگی و تبلیغی است

خبرگزاری رسا ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان به مناسب دوازدهم مرداد، سالروز تأسیس این شورا بیانیه ای صادر کرد.
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي
به گزارش خبرگزاری رسا در گرگان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان به مناسب دوازدهم مرداد، سالروز تأسیس این شورا بیانیه ای صادر کرد.

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان آمده است: دوازدهم مرداد، یادآور تولدی مبارک و فرخنده است برای ملت اقتدارگرای ایران اسلامی، تولدی نو در حوزه فرهنگی، تبلیغی؛ تاسیس نهاد مقدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که با تدبیر حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) در 12 مرداد 1359 با هدف تبیین کارآمدی نظام اسلامی، حفظ ارزش ها و دستاوردهای آن پایه ریزی گردید.

این بیانیه می افزاید: نهادی که با فضاسازی مطلوب و برنامه ریزی دقیق و هماهنگی گسترده، حماسه حضور آحاد مردم انقلابی و همیشه در صحنه را بعنوان مظهر اقتدار ملی راهبری می کند. و الحمد لله در گذر سی سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، آثار فراوانی از اقدامات خود در سه دهه نمایش پایداری ملت به جای گذاشته که بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری، گواه این مدعاست و معظم له در دهه مبارک فجر در سال 1388 فرمودند: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر اساس یک نیاز واقعی و صادقانه شکل گرفت و این نهاد در طول سی سال گذشته نیز همواره بر اساس شناخت لحظه و نیاز عمل کرده است.

در ادامه بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان آمده است: بی شک این شایستگی، نتیجه عهدی است که همه سربازان جبهه فرهنگی و مراسم و مناسبت ها، مخلصانه و متعهدانه با عشق و انگیزه لازم در راه تعالی فرهنگ انقلاب اسلامی و پاسداری از ارزش ها و آرمان های بلند امام راحل (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی با بهره گیری از منویات رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) قدم نهاده اند.

امید است در سال همت مضاعف، کار مضاعف، این شورا با برخورداری از نگاه به آینده و با همدلی و همراهی مسؤولان دستگاه های اجرایی نسبت به برنامه ریزی و ایجاد زمینه و انسجام بخشی حضور پر صلابت آحاد شیفتگان نظام اسلامی در مراسم و مناسبت های رسمی و عمومی کشور، در راه حقانیت و کارآمدی این نظام آنگونه که در شأن انقلاب، آرمان های گرانقدر امام راحل (ره) و فرامین مقام معظم رهبری و ملت رشید و بزرگوار ایران اسلامی است گام های مؤثری بردارد./950/د102/س
ارسال نظرات