۱۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۸۳۱۹۹
مدیر کل اعزام مبلغ اوقاف:

دو هزار منبر مکتوب ویژه مبلغان دینی آماده شده است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: بیش از 2 هزار منبر مکتوب از مبلغان فرهیخته و نابغه‌های تبلیغی، با هدف آشنایی و آموزش بیشتر روحانیان آماده شده است که در اختیار روحانیان و مبلغان قرار خواهد گرفت.
سيد جلال رضوي مهر مدير کل امور ديني و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید جلال رضوی‌مهر، مدیرکل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه، شب گذشته در گردهمایی مبلغان اعزامی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه که در مسجد حضرت خدیجه(س) قم برگزار شد، از اعزام سه هزار مبلغ در ماه مبارک رمضان از سوی این سازمان به مناطق مختلف کشور خبر داد و ابراز داشت: این میزان اعزام مبلغ، حاکی از رشد دو برابری نسبت به سال گذشته است.

وی با بیان اینکه با توجه به نیاز هر استان امسال سعی شده است مبلغان را به استان خود اعزام کنیم تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان سعی شده است در کنار مبلغان دینی بانوان مبلغه و خانواده‌های مبلغان نیز به تبلیغ دین بپردازند.

حجت الاسلام رضوی مهر، از ارائه آموزش های لازم به مبلغان خبر داد و عنوان کرد: تمام مباحث و مسائل آموزشی مرتبط با مساله تبلیغ به مبلغان آموزش داده شده و مجله ندای تبلیغ نیز در اختیار روحانیان اعزامی قرار گرفته است.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف، اولویت این سازمان در امر تبلیغ را اعزام روحانیان به مناطق دورافتاده و محروم فاقد روحانی دانست و همچنین از ارزیابی کار مبلغان اعزامی به استان‌های مختلف توسط گروه های ارزیاب خبر داد.

حجت الاسلام رضوی مهر در بخش دیگری از سخنان خود، از اجرای طرح منبر مکتوب به همت این سازمان خبر داد و افزود: بیش از دو هزار منبر مکتوب از مبلغان برجسته آماده شده است که به‌ زودی کتاب مربوط به آن آماده و در اختیار مبلغان قرار خواهد گرفت. /924/پ202/ع

ارسال نظرات