۳۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۸۴۴۶۸

مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت سالروز شهادت دکتر رجایی و حجت الاسلام باهنر همزمان با هفته دولت در تبریز برگزار خواهد شد.
شهيدان رجايي و باهنر
حجت الاسلام حسین تقی زاده، مسوول شورای همانگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، به تشریح ویژه برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دولت پرداخت.

وی اظهار داشت: مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر هشتم شهریور با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد مقبره تبریز برگزار خواهد شد

حجت الاسلام تقی زاده خاطرنشان کرد: این مراسم با سخنرانی معاون پارلمانی رییس جمهور و حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همراه خواهد بود.

به گفته وی برگزاری محافل انس با قرآن، مسابقات فرهنگی ورزشی، تجلیل از خانواده های شهدای دولت، حضور مسؤولان در مساجد برای رفع مشکلات مردم، تجلیل از کارمندان نمونه و برگزاری ویژه برنامه های هفته دولت در سراسر استان از جمله برنامه های پیش بینی شده در آذربایجان شرقی است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در ادامه از افتتاح 605 طرح عمرانی در هفته دولت امسال خبر داد و اظهار داشت: برای بهره برداری از این تعداد طرح، اعتباراتی بالغ بر 891 میلیارد و 942 میلیون ریال هزینه شده است.

وی خاطر‌نشان کرد: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف صنعتی، رفاهی، ورزشی، شهری، روستایی، خدماتی و فرهنگی به بهره‌برداری خواهد رسید.

حجت الاسلام تقی‌زاده با تأکید بر این‌که تبیین عملکرد دستگاه‌های اجرایی در طول هفته دولت جزء برنامه‌های اولویت‌دار ستاد بزرگداشت این هفته در سطح استان است، گفت: در این راستا دستگاه‌های مختلف باید گزارش‌های عملکرد یک‌ساله خود را آماده و تحویل ستاد دهند.

وی اضافه کرد: رویکرد اصلی و مهم ستاد یادشده در سالجاری، براساس تحریم‌های اقتصادی غرب علیه ایران است که در این‌باره باید مسؤولان دستگاه‌ها با چنین رویه‌ای اقدام به اطلاع‌رسانی از عملکردهای خود کنند./935/پ203/س
ارسال نظرات