۰۷ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۰:۱۶
کد خبر: ۸۵۰۴۴
عصر دوشنبه؛

مراسم اختتامیه طرح ضیافت اندیشه درقم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ آیین اختتامیه طرح ضیافت اندیشه مرکز قم، با سخنرانی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود.
طرح ضيافت انديشه
حجت الاسلام محمدرضا آخوند زاده، معاون طرح ضیافت اندیشه مرکز قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری مراسم اختتامیه طرح ضیافت اندیشه مرکز قم، در نوزدهمین روز از ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی در ادامه تصریح کرد: در مراس اختتامیه این طرح معنوی حجت الاسلام مجتبی ذوالنور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حجت الاسلام محمدیان رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه قم ابراز داشت: مراسم اختتامیه طرح ضیافت اندیشه مرکز قم، روز دوشنبه هفته جاری، هشتم شهریورماه، در نوزدهمین روز از ماه مبارک رمضان ساعت 18 در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دانشجویان پس از شرکت در این مراسم با حضور در مسجد الغدیر دانشگاه قم و مسجد پردیس قم دانشگاه تهران معتکف می‌شوند و مراسم اعتکاف از بیستم ماه مبارک رمضان شروع و تا بیست و سوم این ماه نیز ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام آخوند زاده، در بخش دیگری از سخنان خود، از مشارکت حدود سه هزار دانشجو در طرح ضیافت اندیشه مرکز قم خبر داد و افزود: طرح معنوی ضیافت اندیشه همزمان با ماه مبارک رمضان، از سومین روز این ماه شریف آغاز شده است. /924/پ202/ص
ارسال نظرات