۰۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۸۵۱۲۷
استاد حوزه و دانشگاه:

انقلاب اسلامی، هویت ملت ایران ‌است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: ترور و حذف فیزیکی مسؤولان نظام سبب تضعیف انقلاب نشد، چراکه انقلاب اسلامی ایران وابسته به فرد نبوده و نیست.
شهيدان رجايي و باهنر
میکائیل جمال پور، رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاه های آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز به مناسبت سالروز شهادت دکتر رجایی و حجت الاسلام باهنر صورت گرفت، ترور شخصیت های بزرگ انقلاب را عاملی برای قوت نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: البته هیچ کس مدعی خلأ بزرگ ناشی از شهادت بزرگان نظام نیست.

وی ترور را نشانگر ضعف دشمنان برشمرد و گفت: آنجا که قدرت بیان و استدلال رنگ می بازد و منافق مأیوس از همراهی فکری و عقیدتی جامعه با خود است، ترور و حذف فیزیکی به میان می آید.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه ترور شخصیت های بزرگ و مؤثر از راهکارهای استکبار جهانی برای ساقط کردن حکومت‌ها است، گفت: دول بزرگ و استعماری در سالیان متمادی استثمار و استبداد به این نتیجه مشخص رسیده اند و چنانچه حکومتی مطابق با خواست ایشان نبود با ترور و حذف فیزیکی رهبران به مطامع پلید خود می رسیدند.

وی افزود: در نخستین سال های شکوهمند انقلاب اسلامی ده ها تن از رهبران بلند پایه ایران اسلامی از سوی عوامل فریب خورده استکبار در داخل کشور به شهادت رسیدند که شهادت هر یک از ایشان برای تضعیف کلی نظام و یا ساقط شدن آن به نظر کافی می رسید.

رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاه های آذربایجان شرقی خاطر‌نشان کرد: دشمن پس از ارتکاب این جنایت ها با ماجرای عجیب روبه‌روشد و آن قوی تر شدن نظام اسلامی پس از این ترورها بود که ناشی از عدم شناخت انقلاب و مولفه های آن بود، چرا که انقلاب ایران وابسته به فرد نبود، بلکه هویتی فراگیر و میلیونی داشت.

وی با بیان اینکه استکبار در رویکرد جدید خود سعی در لکه دار کردن هویت ایران اسلامی در اذهان ملل جهان دارد، گفت: غرب سعی در نشان دادن بزرگ ترین قربانی تروریسم به عنوان یک حامی تروریست دارد و این تلاش، پس از حوادث 11 سپتامبر حالتی جدی به خود گرفته است.

جمال پور تصریح کرد: متأسفانه دشمن با سلاح های تبلیغاتی خود گروه های اسلامی و مبارزی همچون حماس و حزب الله لبنان را که با بزرگترین تروریست ها یعنی آمریکا و اسرائیل غاصب در نبرد هستند؛ به عنوان گروه های تروریستی معرفی کرد و ایران اسلامی به خاطر حمایت صحیح خود از این گروه ها، مورد اتهام است که فعالیت های گسترده دیپلماتیک و رسانه ای در این مورد ضروری است./935/پ202/س
ارسال نظرات