۱۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۸۵۴۶۴
مدیر حوزه علمیه اندیمشک:

راهپیمایی روز قدس روحیه صهیونیست ها را تضعیف می کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) اندیمشک راهپیمایی روز قدس را موجب تضعیف روحیه صهیونیست ها دانست و خواستار حضور باشکوه ملت شریف ایران و عموم شیعیان جهان در روز جهانی قدس شد.
روز قدس
حجت الاسلام کرمعلی شیرمهد، مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اندیمشک، اظهار داشت: حضور گسترده مسلمانان در راهپیمایی های روز قدس سبب تضعیف روحیه صهیونیست ها و تقویت قوای روحی مبارزان فلسطینی در رویارویی با رژیم اشغالگر قدس می شود؛ از این رو مبارزان فلسطینی احساس خواهند کرد که برادران دینی آنها در کنارشان حضور دارند.

مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) با اشاره به تلاش آمریکا و رژیم صهیونیستی برای برپایی اجلاس سازش، این چنین رویکردها را فتنه های بزرگ خواند و ابراز داشت: دشمنان ملت فلسطین و اشغالگران در پی القاء به ملت های جهان مبنی بر موضوع فلسطین، مسأله ای میان دو کشور است تا مردم مظلوم فلسطین در صحنه نبرد تنها شوند.

این استاد حوزه علمیه، پیام بزرگ روز قدس را بی حاصل دانستن اجلاسیه سازش دانست و تصریح کرد: آمریکا و اسراییل غاصب با این چنین اعمال نمی توانند ذره ای از مقاومت و ایستادگی مردم غیور فلسطین را کم کنند.

وی در ادامه نامگذاری روز قدس از سوی امام راحل را یک حرکت بزرگ تاریخی در عالم اسلام خواند و بیان داشت: برپایی راهپیمایی های باشکوه و گسترده در این روز تداعی کننده اندیشه های متعالی امام خمینی(ره) و سبب زنده نگه داشتن منویات آن عالم فرزانه است.

حجت الاسلام شیر مهد با ابراز امیدواری نسبت به حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی های روز قدس به حوادث سال گذشته اشاره و خاطر نشان کرد: ملت ایران موضوع فلسطین و روز قدس را موضوعی معنوی می دانند که با توجه به جریان فتنه ای که در راهپیمایی سال گذشته به وقوع پیوست، به وظیفه خود آگاه هستند.

مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) اندیمشک اذعان داشت: به یقین ملت آگاه و هوشیار ایران اسلامی باحضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، سبب رسوایی و نا امیدی فتنه گران خواهند شد.

این استاد حوزه علمیه در پایان از طلاب، روحانیون و ائمه جمعه خواست تا با ایفای نقش در راستای روشنگری و افشاگری ماهیت اشغالگران، زمینه حضور با بصیرت و گسترده مردم را در راهپیمایی روز قدس امسال فراهم کنند./945/پ202/ص

ارسال نظرات