۱۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۸۵۴۷۹
امام جمعه بجنورد و استاندار خراسان شمالی:

قدس روز تجلی وحدت امت اسلام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بجنورد و استاندار خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای مشترک ضمن دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس تاکید کردند.
روز قدس
به گزارش خبرگزاری رسا در بجنورد، امام جمعه بجنورد و استاندار خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای مشترک ضمن دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس تاکید کردند و اظهار داشتند: روز قدس روز تجلی وحدت امت اسلام است .

در این بیانیه آمده است:قدس، روز یادگار بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران است، روز قدس، روزی است که مردم شریف ولایت مدار و ایثارگر استان خراسان شمالی همگام و همزمان با امت واحده اسلامی در سراسر جهان، دست در دست برادران فلسطینی خویش، فریاد مرگ بر اسراییل سر می دهند تا تک تک فریاد ها، بانگ جهانی امت اسلام شود و دیوار صوتی و سقف پوشالی جهان را فرو ریزد.

روز قدس، روز ایران اسلامی و روز امت اسلامی برای گره کردن مشت و کوبیدن آن بردهان یاوه گویان سازش با صهیونیسم است، امروز روزی است که همه آزاده گان جهان تکلیف دارند تا روند سازش با اسراییل غاصب و پایمال کردن حقوق فلسطینیان مظلوم را محکوم کنند و به حکم آزادگی و آزادی خواهی، خواهان احقاق حق مسلمانان شوند.

روز قدس، فرصتی بی نظیر است تا مردم خراسان شمالی به خیابانها بیایند و طنین مرگ بر آمریکا را در فضای استان به گوش جهانیان برسانند و نشان دهند که مسلمانانف تا آخرین قطره خون خود و تا آخرین نفس به آرمان های الهی آزادی فلسطین وفا ارند و از قطره قطره توان خود پلی خروشان می افکند تا بنیان رژیم قاصد صهیونیستی را برکنند.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای مسلمانان جهان، یادآور پیروزی خون بر شمشیر، یادآور کربلا و عاشورا و یادآور سالارشهیدان (اباعبدالله الحسین) است.

روزجمعه، همه ما روزه داران با صفوف مستحکم در سراسر جهان می پیوندیم تا از مصلای نمازجمعه، شاهد عروج ندای آسمانی پیامبراعظم، محمد مصطفی (ص) به عرش الهی و غلبه خون در محراب مولی الموحدین علی ابن ابیطالب (ع) برجویان نفاق و سازشکاران متصرف باشیم.

روزقدس، شب قدر امت اسلام در مقابله با حمایت های استکبارجهانی از فرزند نامشروع خودف اسراییل غاصب است و ما وظیفه داریم با نثارجان و مال خویش تقدیر الهی که همانا پیروزی حق بر باطل و توفیق منجی عالم بشریت مهدی موعود(عج) است را محقق سازیم.

پس همگام و هم صدا با موج خروشان مسلمانان در سراسر جهان فریاد می آوریم، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل./966/د102/ص


ارسال نظرات