۱۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۸۵۹۶۵
فرمانده لشکر 21 حمزه:

ولایت مداری لازمه مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده لشکر 21 حمزه گفت: اطاعت ولایت فقیه و توجه ویژه به مسائل معنوی را از جمله راهکارهایی مهم در مقابله با جنگ نرم دشمنان است.
حضرت آيت الله خامنه اي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، رحمان فروزنده شب گذشته در جمع کارکنان وظیفه تیپ یکم لشکر 21 حمزه سیدالشهدا اظهار داشت: توجه به معنویات از اولویت‌های نیروهای مسلح است و فرماندهی کل قوا همواره بر این امر تأکید دارند.

وی با بیان اینکه سربازان شاغل در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، با تمسک به فرمایش‌های فرماندهی کل قوا به عنوان الگوی جوانان کشور مطرح هستند، تصریح کرد: خدمت سربازی در جمهوری اسلامی ایران بر خلاف سایر کشورها با معنویت عجین است.

فروزنده با اشاره به فرمایش‌های فرمانده کل قوا که سرباز را زینت کشور و اسلام دانسته‌اند، یادآور شد: سربازان در دوران خدمت سربازی با ایفای نقش حساس خود، می‌توانند نیروهای مسلح را در دستیابی به اهداف عالی نظام کمک شایانی کنند.

وی به نقش ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: دلاورمردان ارتش در کنار سایر همرزمان خود در طول هشت سال دفاع مقدس با تمسک به قرآن کریم و اهل بیت (ع)، در مقابل استکبار ایستادگی کردند و امروز هم با تکیه بر همین ارزش‌ها، کشور را در مقابل تهاجم‌های سهمگین دشمن ایمن کرده‌اند.

فروزنده در عین حال جنگ نرم را تهدیدی جدی برای کشور در شرایط کنونی برشمرد و تاکید کرد: باید در مقابل جنگ نرم دشمن که بسیار موذیانه در حال اجراست، هوشیار باشیم.

فرمانده لشکر 21 حمزه آذربایجان توجه به ارزش‌های انقلاب اسلامی، اطاعت از فرامین فرماندهی کل قوا و توجه ویژه خانواده‌ها به مسائل معنوی جوانان را از جمله راهکارهایی برشمرد که می‌تواند برنامه‌های دشمن را در رسیدن به اهداف جنگ نرم خنثی سازد.

همچنین فرمانده تیپ یک لشکر 21 حمزه آذربایجان در این مراسم با اشاره به فیوضات ماه مبارک رمضان گفت: این ماه فرصتی ارزشمند برای نزدیکی و تقرب به درگاه خداوند متعال است که باید از آن بهره کافی برد.

آخوندزاده با یادآوری ارزش‌های معنوی ماه مبارک رمضان افزود: فضای معنوی خاص حاکم زمینه مناسبی را برای پرهیز و دوری از گناه فراهم آورده است که می‌توان از آن برای پیشرفت و توسعه کشور به خوبی استفاده کرد./935/پ202/ص
ارسال نظرات