۱۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۸۶۰۱۳
فرمانده سپاه اردبیل:

ارتقای توانمندی بسیجیان در فضای سایبری ضروری است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل بر ارتقای توانمندی بسیجیان در فضای سایبری برای مقابله با ناتوی فرهنگی دشمنان تاکید کرد.
جنگ نرم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل، روز گذشته در همایش بسیجیان مشگین‌ شهر اظهار داشت: ایرانیان امروز در قالب بسیج حافظ و نگهبان اندیشه‌ها و مبانی حقیقی انقلاب اسلامی و نظام پربرکت جمهوری اسلامی هستند و هر ایرانی به عنوان یک بسیجی در مقابل تهدید دشمن ایستادگی می‌کند.

وی خاطر‌نشان کرد: نباید نیروی بسیج محدود به لباس و یا ارگان خاصی باشد بلکه هر کس با داشتن اعتقاد به نظام ولایت و مبانی انقلاب اسلامی و در کنار آن هوشیاری و بصیرت قادر است در این سنگر حضور داشته و از این انقلاب حمایت کند.

بابازاده ادامه داد: استکبار جهانی امروز به تزلزل اعتقادات و باورهای عمومی نسبت به مبانی اسلام و شریعت روی آورده که فضای مجازی را برای اجرای این نقشه شوم انتخاب کرده است.

وی گفت: امروزه دشمن با ناکامی در جبهه های نظامی، به رسانه‌های دروغ‌ پراکنی خود برای جداسازی مردم از نظام و انقلاب روی آورده البته این هجمه‌ها زمانی انجام می‌شود که ملت ما در صحنه‌های مختلف وفاداری خود را به نظام و ولایت فقیه نشان داده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یکی از ابزارهای سهمگین دشمن را در این میدان بحث توسعه برنامه‌های آلوده و ضد فرهنگی از طریق شبکه‌های اینترنتی اعلام کرد و ادامه داد: ارتقای توانمندی بسیجیان در فضای سایبر برای مقابله با ناتوی فرهنگی دشمنان ضرورت دارد.

بابازاده گفت: ولایت مداری در کنار ارتقای دانش و بصیرت دشمن شناسی بهترین رویکرد برای مقابله با ترفندها و هجمه‌های سخت دشمنان است.

وی همچنین از برگزاری دوره‌های آموزشی ارتقای مهارت در فضای مجازی برای بسیجیان خبرداد./۹۳۵/پ202/ص
ارسال نظرات